• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar prieš dvidešimt metų daugelis superautomobilių gamintojų stengėsi priartėti prie stebuklingai atrodančios 400 km/val. ribos, tačiau naujasis tūkstantmetis parodė, jog bendro naudojimo keliais galintys važiuoti automobiliai sugeba ne tik pasiekti, bet ir perkopti 400 km/val. ribą.

Dar prieš dvidešimt metų daugelis superautomobilių gamintojų stengėsi priartėti prie stebuklingai atrodančios 400 km/val. ribos, tačiau naujasis tūkstantmetis parodė, jog bendro naudojimo keliais galintys važiuoti automobiliai sugeba ne tik pasiekti, bet ir perkopti 400 km/val. ribą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar 2022 metais „Bugatti“ visam pasauliui ištrimitavo žinutę, kurioje buvo siekiama pabrėžti „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ galimybes.

REKLAMA

Tą kartą unikalus „Bugatti“ prototipas sugebėjo pasiekti 490,484 km/val. greitį ir tokiu būdu įsirašė į greičiausių automobilių gretas. Tačiau netolimoje ateityje šį rekordą planuoja pagerinti kelis kartus mažesnis automobilių gamintojas iš Švedijos – „Koenigsegg“.

„Tikiuosi, jog šiemet mums pavyks užfiksuoti greičio rekordą“, – portalui „Carup“ sakė bendrovės įkūrėjas.

REKLAMA
REKLAMA

„Mes šiuo metu ieškome tiesiosios, kuri būtų pakankamai plati, ilga ir kurioje galėtume netrikdytume kitų eismo dalyvių, tačiau tai padaryti nėra lengva. Greičio rekordą, greičiausiai, bandysime užfiksuoti ne Švedijoje, bet kitoje šalyje“, – pridūrė jis.

„Koenigsegg“ į Pasaulio rekordų knygą pateko dar 2017 metais, kuomet bendrovės inžinierių sukurta „Agera RS“ sugebėjo užfiksuoti 447,23 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Superautomobilių gamintojas šį rekordą užfiksavo Jungtinėse Valstijose. Tuomet gavę palaiminimą iš Nevados valstijos, jiems pavyko uždaryti bendro naudojimo kelią, kuriame ir vyko greičio rekordo fiksavimas.

Skirtingai nei daugelis „Koenigsegg“ konkurentų, bendrovė automobilį išbandydavo važiuodami dvejomis kryptimis. Įveikus tą pačią atkarpą dvejomis kryptimis, „Koenigsegg“ užfiksuodavo vidutinį važiavimo greitį ir jį pateikdavo Gineso rekordų knygos atstovams.

REKLAMA

„Bugatti savo rekordą pasiekė važiuodami tik viena kryptimi, su automobiliu, kurio net negalima įsigyti“, – prancūzų gamintojui priekaištavo C. von Koenigseggas.

„Net ir SSC rekordas buvo pasiektas su automobiliu, kuris nėra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose. O štai mūsų „Koenigsegg Agera“ rekordas buvo pasiektas su serijiniu automobiliu. Tą patį darysime ir su „Jesko“ – automobiliu, kurį galima įsigyti ir naudoti bendro naudojimo keliuose“, – sakė „Koenigsegg“ vadovas.

REKLAMA

Ne vienerius metus tobulinamas „Jesko Absolut“ buvo sukurtas galvojant apie įspūdingą pagreitį tiesiojoje. Jame naudojamas 8 cilindrų, 1 298 arklio galias (1 600 naudojant bioetanolį) generuojantis motoras padeda švediškam superautomobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,6 sekundės.

„Šiai dienai negaliu tiksliai pasakyti koks yra šio automobilio maksimalus greitis. Teorinės galimybės sako, jog jis gali pasiekti 500 km/val. greitį. Dabar mes norime patikrinti šio automobilio galimybes realybėje“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų