Anksčiau naudotos sistemos veikdavo automatiškai. Įprastai, automobiliai būdavo varomi tik priekiniais ratais, tačiau priekiniams ratams pradėjus slysti - kompiuterio valdoma sistema į pagalbą pakviesdavo ir galinius ratus. Tokiu būdu pavykdavo sustabdyti automobilio slydimą ar išvažiuoti iš sunkiai pravažiuojamo kelio ruožo.
Tad kuo naujoji „Audi Quattro“ sistema skiriasi nuo anksčiau naudotų „Haldex“ ar „Torsen“ sistemų? Didžiausi pokyčiai - sistemos efektyvume. Pasak „Audi“ specialistų, naujoji sistema yra 15% efektyvesnė ir automobilio ratų slydimą užfiksuoja 1 sekunde greičiau nei anksčiau naudotos sistemos.
Techninė sistemos pusė išliko beveik nepasikeitusi. Daugiausiai pokyčių buvo atlikta elektronikos departamente. Milžiniškas kiekis daviklių, kurie yra sujungti su keliais automobilyje esančiais kompiuteriais. Pastarieji nuolatos analizuoja milžinišką kiekį informacijos : vairo pasukimo kampą, akceleratoriaus padėtį, automobilio greitį, variklio greitį. Jeigu bent vienas daviklis išeina iš rikiuotės, sistema automatiškai įjungia nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą.
Ši sistema taip pat analizuoja jūsų vairavimo stilių, tad jeigu esate azartiškas vairuotojas, keturių varančiųjų ratų pavara veiks dažniau ir efektyviau negu pas vairuotoją, kuris propaguoja ekonomišką vairavimo būdą.
Naujoji sistema iš pradžių bus montuojama į neseniai pasirodžiusius „A4“ modelius, tačiau vėliau bus siūloma „Q5“, „A5“, „Q7“ ir „A6“ modeliuose.