Iki šiol visi „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudojo 400 V sistemą, kuri leido pasiekti iki maždaug 250 kW įkrovimo galią. CLA tapo pirmuoju modeliu su 800 V sistema, o tai reiškia, kad naujasis galiniais ratais varomas sedanas gali būti įkraunamas iki 320 kW galia ir ilgesnį laiką išlaikyti maksimalius parametrus. Tokiu atveju 85 kWh bateriją galima įkrauti iki pilnos talpos per mažiau nei pusvalandį, jei naudojama tinkama 800 V infrastruktūra.

400 V stotelės – nesuderinamos
Problema iškyla tada, kai bandote krauti automobilį 400 V įkrovimo stotelėje – tokių vis dar daugiausia visoje Europoje, taip pat ir Lietuvoje. Beje, šį standartą naudoja ir kai kurios „Tesla Supercharger“ stotelės, kurios kai kuriose šalyse atvertos ir kitų markių elektromobiliams.
Naujasis CLA neturi DC-DC įtampos keitiklio, kuris leistų įkrauti automobilį iš 400 V nuolatinės srovės šaltinio. Tokia komplektacija pasirinkta siekiant sumažinti gamybos kaštus.
„Mercedes-Benz“ teigimu, dauguma būsimų CLA pirkėjų vis tiek naudosis arba 800 V viešosiomis stotelėmis, arba įprastais buitiniais AC „wallbox“ įkrovikliais, kurių įtampa transformuojama į tinkamą per automobilio vidinį įkrovimo modulį.
Gamintojo atstovas britų leidiniui „Autocar“ patvirtino, kad 800 V stotelių kiekis pasaulyje sparčiai auga, o CLA savininkai bus nukreipiami į tinkamas įkrovimo vietas per realiuoju laiku atsinaujinančią navigacijos sistemą.
Vis dėlto, tokiose šalyse kaip Norvegija, kur elektromobilių įkrovimo infrastruktūra pradėta kurti dar anksčiau, 400 V stotys vis dar dominuoja, todėl pereinamasis laikotarpis čia gali užtrukti ilgiau.
Įdomu tai, kad 800 V architektūrą siūlo ir kai kurie pigesni modeliai, pavyzdžiui, „Hyundai Ioniq 5“, „Ioniq 6“, „Kia EV6“ ar „EV9“. Skirtingai nei CLA, šie modeliai turi DC-DC įtampos keitiklius, todėl gali būti įkraunami tiek 800 V, tiek 400 V stotelėse.