Skirtingai nei kiti komisijos nariai, P. Mikolaitis save pristato kaip eilinį vairuotoją, kuriam automobilis turi būti patogus ir praktiškas, kad komfortiškai nuvežtų iš taško A į tašką B. Atsižvelgiant į tai, šiemet įvyksiančiame konkurse P. Mikolaitis sieks „Lietuvos metų automobilis“ dalyvius įvertinti iš paprasto vairuotojo perspektyvos.
„Aš į šiuos rinkimus esu paimtas kaip visiškai vidutinis pilietis, civilis, vidutinis eismo dalyvis“, – „Power Hit Radio“ laidoje sakė P. Mikolaitis.
Neįgnoruos elektromobilių
„Lietuvos metų automobilis“ dalyvių parkas visuomet atspindi automobilių pramonės tendencijas ir šių metų konkursas bus ne išimtis. Tarp gausybės skirtingų benzininių, hibridinių, dyzelinių automobilių netrūks ir elektra varomų modelių.
Paklaustas ką jis mano apie elektromobilius, P. Mikolaitis sakė: „Aš kai įsikėliau sąrašą automobilių, daugiausiai teigiamų reakcijų buvo į „Toyota GR Yaris“ ir tada man rašė žmonės, prašantys neleisti elektromobiliui laimėti šių rinkimų“.
„Elektromobilis, tarp tikrų benzingalvių, turbūt, yra tabu. Kaip žinome, elektromobiliai gali parodyti neįtikėtinai kosmines specifikacijas, bet ... niekas nerėkia, niekas nesproginėja ir dėl to, senamadiškam benzingalviui, tai, turbūt, nepatinka“.
Vis dėlto, naujasis komisijos narys taip pat pabrėžė, jog rinkdamas geriausią konkurso dalyvį, labiau atsižvelgs į pamatines savybes, tokias kaip: komfortą, patogumą, degalų sąnaudas, garso sistema, nuvažiuojamas atstumas.
Jeigu visus šiuos ir kitus reikalavimus jis išpildo, P. Mikolaitis tikina nevengsiantis atiduoti balso elektromobiliui.
Daugiau įdomių įžvalgų – vaizdo įraše.