• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje pristatytas „Mercedes-Benz Unimog U535“ – tai ne tiesiog traktorius, o daugiafunkcis sprendimas moderniam ūkiui. Šis modelis, turintis gilias šaknis žemės ūkyje, miškininkystėje ir civilinėje inžinerijoje, pirmą kartą oficialiai parodytas Lietuvos ūkininkams kaip efektyvus partneris kasdieniams ūkio darbams, logistikai bei techninei priežiūrai.

Lietuvoje pristatytas „Mercedes-Benz Unimog U535“ – tai ne tiesiog traktorius, o daugiafunkcis sprendimas moderniam ūkiui. Šis modelis, turintis gilias šaknis žemės ūkyje, miškininkystėje ir civilinėje inžinerijoje, pirmą kartą oficialiai parodytas Lietuvos ūkininkams kaip efektyvus partneris kasdieniams ūkio darbams, logistikai bei techninei priežiūrai.

REKLAMA

„Unimog“ (vok. Universal-Motor-Gerät) istorija prasidėjo dar 1946 m., kuomet pokario Vokietijai reikėjo patikimų, universalių darbo priemonių. Nuo tada modelis evoliucionavo į globaliai pripažintą „darbų mašiną“, naudojamą nuo ūkininkavimo ir gaisrų gesinimo iki karinės logistikos ir geležinkelių priežiūros.

Šiandien „Unimog“ grįžta į žemės ūkį kaip išmanus, tvarus ir nepaprastai universalus sprendimas, atitinkantis šiuolaikinių ūkių iššūkius.

Techninė galia ir tvarumo kryptis

Lietuvoje pristatytas Unimog U535 modelis aprūpintas 7,7 l darbinio tūrio EURO 6 varikliu, išvystančiu 260 kW (354 AG) galią ir 1380 Nm sukimo momentą. Jis gali tempti iki 27 tonų priekabą, tačiau išlieka draugiškas aplinkai – mažesnės emisijos, mažesnė dirvožemio apkrova ir geresnė biologinės įvairovės apsauga tampa ne tik etiniu, bet ir komerciniu privalumu.

Demonstracijos metu „Unimog“ atliko dirvos skutimo darbus su 3 metrų darbinio pločio noraginiu skutikliu, parodydamas, kad tai – ne teorinis, o realus darbo įrankis.

Universalumo esmė – ne viena funkcija, o visa sistema

„Unimog“ nėra traktorius įprasta prasme – tai platforma. Ją galima pritaikyti šienavimui, mulčiavimui, barstymui, transportui, kelių priežiūrai. Padargai gali būti jungiami iš priekio, galo, ant rėmo ar net tarp ašių – tai reiškia, kad viena transporto priemonė gali atlikti kelis skirtingus darbus be papildomos technikos.

REKLAMA
REKLAMA

„Mercedes-Benz Unimog“ transporto ekspertas Audrius Beliukevičius pabrėžė, kad šiuolaikinis ūkis keičia taisykles:

„Šiandien laimi ne tas, kuris turi daugiausia traktorių, o tas, kuris turi išmanesnę sistemą. Unimog leidžia spręsti priežiūrą, transportą ir logistiką vienu įrankiu – tai efektyvumo viršūnė.“

Modelis Unimog U535 Lietuvoje bus demonstruojamas iki gegužės 12 d.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame


TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų