„Touareg“ nuo pat pradžių buvo „Volkswagen“ modelis, kuris turėjo išskirtinį gerbėjų ratą. Tai patvirtina ir dabartinio „Touareg“ modelio sėkmė – paskelbus išankstinius pardavimus, pardavimai išaugo daugiau nei du kartus. Novatoriško dizaino priekiniai ir galiniai žibintai, aukščiausios kokybės interjero detalės, o taip pat dinamiška ir aplinkai draugiška įkraunama hibridinė pavara užtikrina, kad visureigis ir toliau išliks patrauklus mūsų klientams“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Į standartinę komplektaciją įeina tokie „Premium“ segmento modeliui būdingi privalumai, kaip intuityviai valdomas „Innovision Cockpit“ prietaisų skydelis su centriniu jutikliniu ekranu (38 centimetrų arba 15 colių įstrižainės) ir naujais „IQ.Light“ HD matricos žibintais. Daugiau nei 38 000 interaktyvių šviesos diodų projektuoja šviesos skraistę tiesiai ant eismo juostos ir užtikrina ryškesnį nei bet kada anksčiau vaizdą.
„Touareg R eHybrid“ modelyje papildomai gali būti diegiama parkavimo pagalba „Park Assist Pro“ su nuotolinio automobilio pastatymo funkcija. Ši sistema leidžia įvaryti automobilį į ankštas stovėjimo vietas ir iš jų išvaryti naudojantis išmaniajame telefone įdiegta „Volkswagen“ programėle.
Ryškesnis stilius
Naująjį „Premium“ segmento visureigį iš karto galima atpažinti pagal naujo dizaino priekinius ir galinius žibintus. Gale išsiskiria vientisa LED žibintų juosta su integruotu raudonai apšviestu „Volkswagen“ logotipu.
Priklausomai nuo versijos, naujajame „Touareg“ gali būti montuojama pakaba su novatoriškomis technologijomis, įskaitant aktyvųjį posvyrio kompensavimą (adaptyvioji pakaba) ir visų vairuojamų ratų sistemą. Tai dar labiau pagerina aukščiausios klasės SUV modelio valdymo dinamiką.
Plati variklių gama
Lietuvos rinkoje naujasis „Touareg“ komplektuojamas su dviejų tipų jėgainėmis. Siūlomi du skirtingi turbodyzeliniai varikliai ir įkraunama hibridinė pavara. Visureigyje montuojami dyzeliniai motorai išvystantys 170 kW (230 AG) arba 210 kW (286 AG) galią.
„Touareg R eHybrid“ modelyje montuojamas 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų benzininis variklis su turbina ir elektros motoras. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 340 kW (462 AG). Įkraunamas hibridas nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sekundės ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Visos jėgainės standartiškai komplektuojamos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „4Motion“ nuolatine visų varančiųjų ratų pavara.