J. Buttonas 2009 metais, atstovaudamas „Brawn GP“ komandą, tapo „Formulės 1“ čempionu. Nors jo talentu niekas neabejojo, vėliau, iki pat 2017 metų, kai lenktyniavo su geriausiais pasaulio sportininkais, britui nepavyko pakartoti šios sėkmės. Supratęs, kad jo galimybės „Formulėje 1“ baigiasi, jis pasitraukė ir pradėjo naujas veiklas – dalyvavo ilgų distancijų lenktynėse, o netgi išbandė jėgas ir „NASCAR“ čempionate.
Pastaraisiais metais J. Buttonas kartu su bendraminčiais – televizijos laidos „Wheeler Dealers“ buvusiu vedėju Antu Ansteadu ir dizaineriu Marku Stubbsu – ėmėsi ambicingo projekto: įsteigė automobilių gamybos įmonę „Radford Motors“.
Jų tikslas buvo sukurti išskirtinių, brangių automobilių seriją. Naudodami „Lotus Evora“ pagrindą, jie siekė atgaivinti „Lotus 62“ modelį, pavadinę jį „Radford-Lotus Type 62-2“. Teoriškai projektas atrodė įgyvendinamas, tačiau itin lengvo superautomobilio kūrimas vis susidūrė su iššūkiais, ir galiausiai įmonė pateikė bankroto prašymą, kad galėtų pradėti restruktūrizacijos procesą.
Leidinys „People“ pranešė, kad prašymas pateiktas po to, kai prieš du įmonės įkūrėjus – A. Ansteadą ir D. Bednarskį – buvo pateikti du teisiniai ieškiniai.
Vienas jų – buvusio verslo partnerio, kuris teigia, jog pora jam skolinga 2 mln. dolerių, o antras – bendrasavininko, tvirtinančio, kad Anstead ir Bednarski iš 100 000 dolerių užstato naudojo lėšas išlaidoms, nesusijusioms su kliento užsakymu, dengti.
Pastarajame ieškinyje taip pat nurodoma, kad įmonės lėšos buvo naudojamos privačioms išlaidoms, pavyzdžiui, automobilio draudimui, apmokėti.