Kaip ir neperseniausiai pademonstruotas „Eletre“ SUV, taip ir žemesnis „Emeya“ sedanas naudoja identiškos talpos (102 kWh) bateriją, elektros varikliu bei kitas technologijas. Nors „Lotus“ neatskleidė kokią distanciją su pilna įkrova galės nuvažiuoti „Emeya“, tačiau šiuo metu žinoma, šio automobilio vairuotojus džiugins 905 arklio galių ir 985 Nm sukimo momentą generuojanti elektros pavara.
Kadangi automobilyje yra ne vienas, bet du elektros motorai, ši konfigūracija „Lotus“ sedanui leidžia mėgautis keturių varančiųjų ratų pavaros privalumais. Be to, šių elektros variklių konstrukcija yra labai artima „Porsche Taycan“, mat priekinėje ašyje esantis elektros variklis turi tik vieną pavarą, o gale esantis elektros variklis turi dvi pavaras. Visai kaip vokiškame sedane.
Įspūdingą pagreitį pabrėžiančios charakteristikos puikiai dera ir su klasėje geriausiomis baterijos įkrovimo galimybėmis. Suradus atitinkamą įkrovimo stotelę, maksimali baterijos įkrovimo sparta galės pasiekti 350 kW. Teoriškai, įkrovimo trukmė nuo 10 iki 80 proc. truks vos 15 minučių, tačiau būtų naivu tikėtis, jog „Lotus“ inžinieriams pavyko į automobilį įdiegti tokią pajėgią aušinimo sistemą bei baterijos technologiją, kuri leistų išlaikyti aukštą 350 kW įkrovimo pajėgumą nuo 10 iki pat 80 proc.
Atsižvelgiant į elektrinės pavaros galingumą, „Lotus“ turėjo imtis priemonių, kurios leistų ją suvaldyti. Pavyzdžiui? „Emeya“ turi šūsnį aktyvių aerodinaminių elementų, kurie padeda padidinti elektrinės pavaros efektyvumą ir tuo pačiu, esant poreikiui, ištiesia ranką, kai reikia padidinti prispaudžiamąją jėgą.
Štai, gale esantis 280 mm pločio galinis spoileris automatiškai keičia pasvyrimo kampą. Esant maksimaliam pasvyrimo kampui, vien jis sukuria daugiau nei 215 kilogramų prispaudžiamosios jėgos.
Radikaliomis idėjomis grįsti dizaino sprendimai matyti ne tik automobilio išorėje, bet ir „Lotus“ viduje. Ten didžiausias dėmesys buvo skirtas milžiniškam multimedijos ekranui, kuris labiau primena didžiulį planšetinį kompiuterį. Vis dėlto, atsižvelgiant į tai, jog šis „Lotus“ buvo kuriamas atsižvelgiant į Kinijos vairuotojų poreikius, tokio ekrano įdiegimas atrodo natūralus ir suprantamas.
Tikimasi, jog naujojo „Lotus“ sedano serijinė gamyba prasidės kitąmet. Su šiuo modelius „Lotus“ planuoja iki 2028 m. tapti pasaulinio lygio aukštesnės klasės automobilių gamintoju bei pardavimų apimtis išauginti net keletą kartų.
Numatoma pradinė „Lotus Emeya“ kaina sieks 100 tūkst. eurų ir gali išaugti iki 120 tūkst. eurų.