„Lotus“ paskelbė keičianti strategiją. Vietoj bandymų susitelkti į elektrinę ateitį, gamintojas verčia naują lapą, kurį pavadino „HyperHybrid“.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Pirmasis „HyperHybrid“ eros modelis bus ne visiškai naujas automobilis, o jau gaminamas „Lotus Eletre“, kuris iki šiol buvo elektromobiliu.
Nors „Lotus“ kol kas neskelbia, kokį vidaus degimo variklį naudos, aišku viena – tai bus paralelinis iš tinklo įkraunamas hibridas, kuriame variklis tiesiogiai suks ratus, o ne tik veiks kaip generatorius.
Šis sprendimas greičiausiai susijęs ir su naujais Europos Sąjungos importo mokesčiais, kurie taikomi tik tiems kiniškiems elektromobiliams, kurių ratus suka vien tik elektriniai varikliai, o štai hibridai papildomai muitais nėra apmokestinami.

Pasak „Lotus“ vadovo Qingfengo Fengo, „HyperHybrid“ technologija bus diegiama ne tik Kinijoje gaminamuose SUV modeliuose, bet ir sportiniuose automobiliuose, kuriuos planuojama toliau gaminti Didžiojoje Britanijoje.
Q. Fengas teigimu, šiandien akivaizdu, kad rinkoje dar egzistuoja stipri paklausa sportiniams automobiliams su vidaus degimo varikliu, o elektriniai sportiški modeliai dar nesulaukė tokios emocinės traukos, kokios tikėtasi iš pradžių.
Kol kas „Lotus Emira“ kupė siūlomas su „AMG“ keturių cilindrų arba „Toyota“ V6 varikliais, tačiau kalbama ir apie būsimą V8 versiją bei rodsterio variantą.
„Lotus“ padalinio Europoje vadovas Mattas Windle britų žiniasklaidai teigė: „Nėra jokių kliūčių šiai technologijai atsidurti „Emira“ modelyje.“
Tačiau šio modelio hibridinė versija greičiausiai bus artimesnė „Ferrari 296 GTB“ ar „McLaren Artura“ naudotai koncepcijai, kur elektros variklis integruotas į pavarų dėžę, o ne naudojamas atskirai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!