• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojas „Lotus“ pastaruoju metu vis dažniau atsiduria žiniasklaidos dėmesio centre. Ir ne visuomet dėl gerų priežasčių. Pranešimai apie mažus pardavimus, finansinius sunkumus bei galimą gamybos nutraukimą Jungtinėje Karalystėje parodė, kad ambicingi elektrifikacijos planai susidūrė su aukštais realybės barjerais.

9

Automobilių gamintojas „Lotus“ pastaruoju metu vis dažniau atsiduria žiniasklaidos dėmesio centre. Ir ne visuomet dėl gerų priežasčių. Pranešimai apie mažus pardavimus, finansinius sunkumus bei galimą gamybos nutraukimą Jungtinėje Karalystėje parodė, kad ambicingi elektrifikacijos planai susidūrė su aukštais realybės barjerais.

REKLAMA

„Lotus“ paskelbė keičianti strategiją. Vietoj bandymų susitelkti į elektrinę ateitį, gamintojas verčia naują lapą, kurį pavadino „HyperHybrid“. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmasis „HyperHybrid“ eros modelis bus ne visiškai naujas automobilis, o jau gaminamas „Lotus Eletre“, kuris iki šiol buvo elektromobiliu.

REKLAMA

Nors „Lotus“ kol kas neskelbia, kokį vidaus degimo variklį naudos, aišku viena – tai bus paralelinis iš tinklo įkraunamas hibridas, kuriame variklis tiesiogiai suks ratus, o ne tik veiks kaip generatorius. 

Šis sprendimas greičiausiai susijęs ir su naujais Europos Sąjungos importo mokesčiais, kurie taikomi tik tiems kiniškiems elektromobiliams, kurių ratus suka vien tik elektriniai varikliai, o štai hibridai papildomai muitais nėra apmokestinami. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Lotus“ vadovo Qingfengo Fengo, „HyperHybrid“ technologija bus diegiama ne tik Kinijoje gaminamuose SUV modeliuose, bet ir sportiniuose automobiliuose, kuriuos planuojama toliau gaminti Didžiojoje Britanijoje. 

Q. Fengas teigimu, šiandien akivaizdu, kad rinkoje dar egzistuoja stipri paklausa sportiniams automobiliams su vidaus degimo varikliu, o elektriniai sportiški modeliai dar nesulaukė tokios emocinės traukos, kokios tikėtasi iš pradžių. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kol kas „Lotus Emira“ kupė siūlomas su „AMG“ keturių cilindrų arba „Toyota“ V6 varikliais, tačiau kalbama ir apie būsimą V8 versiją bei rodsterio variantą. 

„Lotus“ padalinio Europoje vadovas Mattas Windle britų žiniasklaidai teigė: „Nėra jokių kliūčių šiai technologijai atsidurti „Emira“ modelyje.“ 

Tačiau šio modelio hibridinė versija greičiausiai bus artimesnė „Ferrari 296 GTB“ ar „McLaren Artura“ naudotai koncepcijai, kur elektros variklis integruotas į pavarų dėžę, o ne naudojamas atskirai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų