ZR1X komplektuojamas su 5,5 litro darbinio tūrio V8 varikliu, kuris yra aprūpintas dviem turbokompresoriais. Vien vidaus degimo variklis išvysto 1 064 AG (793 kW) ir 1 123 Nm, o priekinę ašį varantis elektrinis motoras prideda dar 186 AG (139 kW) ir 24 Nm. Bendra sistemos galia siekia 1 250 AG (932 kW) ir 1 300 Nm sukimo momentą.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

Hibridinė pavara veikia atskirai. Galinius ratus suka vidaus degimo variklis, o priekinius – elektrinis, kaip ir modelyje „Corvette E-Ray“. Akumuliatorius talpinamas vidurinėje tunelio dalyje, kad būtų užtikrintas optimalus masės pasiskirstymas. Jo talpa – 1,9 kWh, įkrovimas vyksta tik rekuperacijos būdu.
ZR1X siūlomas su dviem važiuoklės versijomis – abi turi aktyvius amortizatorius, kurie realiuoju laiku keičia standumą. Standartinė versija komplektuojama su „Michelin PS4S“ padangomis, o papildomai užsakomas „ZTK Performance“ paketas pasiūlys standesnes spyruokles ir „Michelin Pilot Sport Cup 2R“ padangas.
„Carbon Aero“ aerodinaminis paketas suteikia automobiliui didelį galinį spoilerį iš anglies pluošto ir ženkliai padidina prispaudžiamąją jėgą – tai būtina esant tokiai galiai ir greičiui.
ZR1X iki 100 km/h įsibėgėja greičiau nei per dvi sekundes, o ketvirtį mylios įveikia per mažiau nei devynias sekundes.
Vairuotojas gali pasirinkti skirtingus važiavimo režimus: „Endurance“ režimas užtikrina stabilų pajėgumą trasoje, „Qualifying“ skirtas geriausiam rato laikui, o „Push-to-Pass“ leidžia trumpam išnaudoti maksimalų galios rezervą.
Be to, ZR1X turi aktyvią sukimo momento paskirstymo sistemą, kuri pagerina valdymą posūkiuose, taip pat regeneracinį stabdymą ir „Launch Control“ funkciją greitam startui.
Numatoma kaina – apie 175 000 eurų, todėl ZR1X konkuruoja su tokiais modeliais kaip „Lamborghini Huracán“ ar „Ferrari 296 GTB“, tačiau savo dinamika artėja prie „Bugatti“. Pagal galios ir kainos santykį – tai viena agresyviausių superautomobilių alternatyvų pasaulyje.