• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW generalinis direktorius teigia, kad Europa turi atsisakyti savo plano uždrausti benzininius ir dyzelinius automobilius, kad sumažintų sumažintų priklausomybę nuo Kinijos ir išnaudotų savo technologinius pranašumus.

10

BMW generalinis direktorius teigia, kad Europa turi atsisakyti savo plano uždrausti benzininius ir dyzelinius automobilius, kad sumažintų sumažintų priklausomybę nuo Kinijos ir išnaudotų savo technologinius pranašumus.

REKLAMA

Oliveris Zipse, kuris jau seniai ragina įstatymų leidėjus leisti naudoti įvairias technologijas, įskaitant alternatyvius degalus, sakė, kad Europoje vyrauja pesimistinės nuotaikos, nes regionui reikalingos naujos taisykles, jog vietos gamintojai išliktų konkurencingi. 

„Pakoreguotas 2035-ųjų tikslas suteiktų galimybę Europos gamintojams sumažinti savo priklausomybę nuo Kinijoje gaminamų baterijų“, – Paryžiaus automobilių parodoje sakė O. Zipse. 

Jis pridūrė: „Norint išlaikyti sėkmingą kryptį, politinėje sistemoje būtina griežtai laikytis technologijų neutralumo kelio.“

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, O. Zipse valdomos kompanijos gimtinė, atmetė ankstyvesnį numatytų tikslų peržiūrą, teikiant pirmenybę spręsti klimato kaitos problemas. 

REKLAMA

Prancūzijos automobilių asociacijos vadovas taip pat nesiryžo raginti atsisakyti 2035 metų draudimo, tačiau sakė, kad būtina kuo greičiau „sugrįžti prie derybų stalo“ ir aptarti numatytus tikslus, kurie yra numatyti 2026 metams.

Gamintojų horizonte – griežtesnės taršos taisyklės

Šiuo metu galiojančiose taisyklėse numatyta,  jog nuo 2025 metų, vidutinis Europoje parduotų naujų automobilių CO2 vidurkis neviršytų 95 g/km. 

REKLAMA
REKLAMA

„ACEA“ organizacijos teigimu, gamintojai laikydamiesi šių taisyklių turėtų arba sumažinti automobilių gamybą iki 2 mln. vienetų per metus arba sumokėti baudas. Pagal dabartinius skaičiavimus, baudos už lengvuosius automobilius siektų 13 mlrd. eurų, o už lengvuosius komercinius automobilius – 3 mlrd. eurų. 

„ES išgyvena krizę, kurią sukėlė maža elektromobilių paklausa ir nesąžininga trečiųjų šalių konkurencija, o tai reiškia, kad ES pramonė nesugebės pasiekti numatytų išmetamųjų teršalų mažinimo tikslų“, – teigiama organizacijos pranešime. 

„ES pramonė neturės kito pasirinkimo, kaip tik gerokai sumažinti gamybą, o tai sukels pavojų milijonams darbo vietų, bus padaryta žala vartotojams ir neigiamai paveiks ES konkurencingumą ir ekonominį saugumą“. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų