• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau dauguma pirkėjų rinkdavosi dyzelinį variantą, tačiau šiandien verta pagalvoti ir apie hibridinę alternatyvą. TV6 laidos „Autopilotas“ apžvalgininkai nusprendė patikrinti, ką siūlo naudotas hibridinis „Toyota Auris“ – ar jis gali būti ekonomiškas ir praktiškas pasirinkimas?

Anksčiau dauguma pirkėjų rinkdavosi dyzelinį variantą, tačiau šiandien verta pagalvoti ir apie hibridinę alternatyvą. TV6 laidos „Autopilotas“ apžvalgininkai nusprendė patikrinti, ką siūlo naudotas hibridinis „Toyota Auris“ – ar jis gali būti ekonomiškas ir praktiškas pasirinkimas?

REKLAMA

„Toyota“ laikoma hibridinių automobilių pradininke. Su pirmosios kartos „Toyota Auris“ pasirodymu šis prekės ženklas tapo efektyvių automobilių sinonimu – hibridinė pavara suteikė galimybę mėgautis ne tik mažesnėmis degalų sąnaudomis, bet ir mažesne CO₂ emisija.

Pastarasis rodiklis iki šiol yra labai svarbus šalyse, kuriose nuo jo priklauso automobilių mokesčio dydis, tad šiuo atžvilgiu, „Toyota“ sugebėjo pranokti praktiškai visus savo konkurentus.

Pagal tuo metu galiojusius automobilių sertifikavimo standartus, hibridinio „Toyota Auris“ vidutinė CO₂ emisija siekė tik 87–91 g/km.

REKLAMA
REKLAMA

Maža CO₂ emisija taip pat reiškė ir nedideles degalų sąnaudas. Daugelis antrosios kartos „Toyota Auris“ hibridų savininkų nesunkiai pasiekia vidutines 4–5 l/100 km degalų sąnaudas, o tie, kurie vairuoja ekonomiškai, gali užfiksuoti dar mažesnį kuro suvartojimą.

Vis dėlto, tai tėra tik dalis gerųjų „Toyota Auris“ savybių. „Autopiloto“ laidoje išgirsite daugiau įdomybių detalių apie patį modelį ir jo eksploataciją.

Visa tai ir dar daugiau – laidoje „Autopilotas“, šeštadieniais, 10 val. per TV6.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų