• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Las Vegase vykstančioje modifikuotų automobilių parodoje SEMA, „Ringbrothers“ dirbtuvių specialistai vėl pakėlė kartelę. Bendrovės atstovai pristatė „Kingpin“ vardu pavadintą projektą, kuris po klasikine išvaizda slepia visiškai šiuolaikinio superautomobilio technologijas.

21

Las Vegase vykstančioje modifikuotų automobilių parodoje SEMA, „Ringbrothers“ dirbtuvių specialistai vėl pakėlė kartelę. Bendrovės atstovai pristatė „Kingpin“ vardu pavadintą projektą, kuris po klasikine išvaizda slepia visiškai šiuolaikinio superautomobilio technologijas.

REKLAMA

Šio restauruoto ir modernizuoto projekto širdis – „Wegener Motorsports“ specialistų modifikuotas 5,0 litrų „Coyote“ V8 variklis, sujungtas su „Whipple“ mechaniniu kompresoriumi.

Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Projekto pagrindu tapo ne originali „Mustang“ platforma, o specializuota „Roadster Shop“ vamzdinė važiuoklė.

REKLAMA

Tai leido inžinieriams atsisakyti archajiškos standžios galinės ašies ir sumontuoti visiškai nepriklausomą galinę pakabą su reguliuojamais „Fox“ amortizatoriais bei „Corvette C6“ stabilizatoriais.

Į šią modernią bazę buvo integruotas „Wegener Motorsports“ paruoštas 5,0 litrų „Coyote“ V8 variklis, kuriam papildomos galios suteikia „Whipple“ mechaninis kompresorius.

REKLAMA
REKLAMA

Bendra jėgainės galia viršija 800 AG, o visa ši jėga į galinius ratus perduodama per specialiai sustiprintą 6 laipsnių mechaninę „Bowler“ pavarų dėžę ir „Flowmaster“ nerūdijančio plieno išmetimo sistemą.

Siekdami suderinti klasikines linijas su modernia važiuokle, „Ringbrothers“ specialistai visiškai perdarė originalų kėbulą. Jis buvo praplatintas (5 cm priekyje ir 9 cm gale) ir struktūriškai integruotas su naujuoju vamzdiniu rėmu, paverčiant viską vientisa laikančiąja konstrukcija. Variklio gaubtas, difuzorius ir aptakai pagaminti iš anglies pluošto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po 19 colių (priekyje) ir 20 colių (gale) ratlankiais slepiasi galingi „Brembo“ stabdžiai (6 stūmokliai priekyje, 4 gale). Sukibimą su keliu užtikrina itin plačios „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos (345/30 gale).

Salone taip pat derinama klasika su modernumu. Nors didžioji dalis salono apdailos detalių yra apsiūtos oda, prietaisų skydelis pakeistas skaitmeniniu (imituojančiu analoginį), o vairas pagamintas iš anglies pluošto.

„Ringbrothers“ teigia, kad šiam unikalaus kliento užsakymui prireikė apie 5500 darbo valandų. Kaina, kaip įprasta tokiems projektams, nėra atskleidžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų