„Įkraunama hibridinė technologija yra itin svarbi mūsų elektrifikacijos strategijos dalis, ypač kalbant apie verslo klasės flagmaną – A6. Šie modeliai išsiskiria puikiu efektyvumo ir dinamikos balansu, dideliu elektra įveikiamu atstumu ir tikrai „Audi“ būdinga vairavimo patirtimi“, – teigia Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.
Dviejų pasaulių sintezė
Abu hibridiniai modeliai komplektuojami su 2,0 litro TFSI varikliu, kurio galia siekia 185 kW (252 AG), ir elektros varikliu, generuojančiu iki 105 kW. Galingiausia versija (270 kW ir 500 Nm) nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,3 sekundės. Silpnesnė (220 kW ir 450 Nm) tai padaro per 6,0 sekundes. Visų variantų maksimalus greitis – 250 km/val.
Baterija įkraunama kintamosios srovės įkrovikliu iki 11 kW galia, o visiškai išsikrovusi įkraunama vos per 2,5 valandos. Rekuperacinė sistema leidžia atgauti iki 88 kW energijos, o daugiau nei 90 proc. stabdymo veiksmų atliekami vien elektros varikliu. Rekuperacijos intensyvumas reguliuojamas trimis lygiais vairo mentelėmis.
Pažangi pavaros valdymo sistema
Modeliai turi du veikimo režimus: EV (tik elektra) ir „Hybrid“, kai sistema išmaniai paskirsto elektros ir benzino variklio darbą pagal situaciją. Važiuojant EV režimu, galima pasiekti iki 140 km/val. greitį. „WLTP EAER City“ duomenimis, „A6 Sedan e-hybrid quattro“ mieste vien elektra gali nuvažiuoti iki 111 km.
Vidaus degimo variklis įsijungia tik tam tikromis sąlygomis: aktyvavus „Hybrid“ režimą per MMI ar fizinius jungiklius, pasirinkus „S“ važiavimo režimą, įvedus maršrutą su hibridiniu asistentu arba važiuojant atbuline eiga.
Hibridinė pavara veikia kartu su „quattro ultra“ visų varančiųjų ratų sistema ir visų ratų vairavimo technologija. Judant nedideliu greičiu (iki 60 km/val.), galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, taip pagerindami manevringumą. Dideliu greičiu visi ratai sukasi ta pačia kryptimi – tai padidina stabilumą.
Galingesnė 270 kW versija išsiskiria „S line“ išorės paketu: matiniu antracito chromu padengtos oro įsiurbimo angos, juodas „Singleframe“ rėmas, sportinis difuzorius bei žeminta 20 mm sportinė pakaba.