• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien puošnių, ištaigingų ir ypatingai brangių minkštasuolių pasiūla yra kaip niekada didelė. Nors jų forma ir dydis ne visuomet įsiterpia į tradicinės prabangos rėmus, tačiau į pagalbą pasitelkę laiko mašiną ir sugrįžę į dešimto dešimtmečio vidurį ir užsukę į BMW arba „Mercedes-Benz“ salonus išvysime stačiakampę S klasę ir aptakią 8-ą seriją.

Šiandien puošnių, ištaigingų ir ypatingai brangių minkštasuolių pasiūla yra kaip niekada didelė. Nors jų forma ir dydis ne visuomet įsiterpia į tradicinės prabangos rėmus, tačiau į pagalbą pasitelkę laiko mašiną ir sugrįžę į dešimto dešimtmečio vidurį ir užsukę į BMW arba „Mercedes-Benz“ salonus išvysime stačiakampę S klasę ir aptakią 8-ą seriją.

REKLAMA

Jeigu, dėl kažkokių priežasčių, nei viena, nei kita opcija neatrodytų patraukli, sekanti stotelė būtų pažymėta „Audi“ vardu, tačiau skirtingai nei konkurentai, tuometinė „Volkswagen Group“ pažiba galėjo pasiūlyti tik vieną prabangios karietos versiją – „Audi A8“ sedaną.

Sedanas, be abejonės, visuomet buvo neatsiejama prabangių automobilių dalis, tačiau velniškai storuose istorijos vadovėliuose galima išvysti, jog prabangūs sedanai visuomet koja kojon žengė kartu su ne ką mažesniais kupė.

REKLAMA
REKLAMA

BMW 850i

Siekė užpildyti tuščią nišą

Po dviprasmiškai sutiktos „Audi V8“ modelių gamos, šios markės inžinieriai turėjo būti užtikrinti, jog sekantis bandymas įžengti į pavojingą 7 serijos BMW ir S klasės „Mercedes-Benz“ teritoriją būtų sėkmingas.

REKLAMA

Vis dėlto, jeigu BMW šioje kompanijoje buvo dinamiškesnis, o „Mercedes-Benz“ buvo liaupsinamas dėl velniškai aukštos kokybinės kartelės, ką šioje klasėje gali pasiūlyti „Audi“? Na, bent jau teoriškai, „Audi“ troško, jog „A8“ taptų ponaičiu universaliuoju.

Audi A8 4.2 quattro

Bent jau žvelgiant iš inžinerinės pusės, pirmoji „Audi A8“ karta buvo iš ties unikali. Pavyzdžiui, tai buvo pirmasis „Audi“ modelis gavęs šonines, užuolaidines oro pagalves. „Audi A8“ taip pat galėjo turėti stoglangį su saulės elementais, kuriuose sukaupta energija leisdavo naudoti salono vedinimo sistemą, kai automobilis stovi su išjungtu varikliu.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, didžiausią įspūdį visiems paliko ne išskirtinė komforto įranga, bet 1997 metais pristatyta koncepcija, kuri, teoriškai, turėjo transformuotis į serijiniu būdu gaminamą automobilį ir „Audi“ flagmaną – „Audi A8“ kupė.

Audi A8 kupė

1997-aisiais įvykusioje Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis, vizualiai, nuo savo kraujo brolio, „Audi A8“ sedano, skyrėsi nežymiai. Vieninteliai pastebimi skirtumai: nuožulnesnę stogo linija, vidinio statramščio ir galinių durų nebuvimas. Tuo tarpu techninė automobilio dalis buvo identiška.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi A8“ kupė naudoją tą pačią, iš aliuminio pagamintą platformą, keturių varančiųjų ratų pavarą ir švelnų murkimą skleidžiantį 4,2 litro, 8 cilindrų variklį, gebantį išvystyti 300 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą.

Audi A8 kupė

„IVM Automotive“ šį prototipą sukūrė tik dėl vienos priežasties – troškimo gauti užsakymą iš „Audi“, kuriai būtų pravertusi bet kokia pagalba siekiant sumenkinti BMW ir „Mercedes-Benz“ įvaizdį. Ir šis sumanus akibrokštas sudomino net ir labai stipriai priekabiauti linkusį Ferdinandą Piechą.

REKLAMA

Jis maždaug dvi valandas atidžiai apžiūrinėjo automobilį, kol galiausiai supratęs, jog „IVM Automotive“ specialistai tinkamai atliko savo darbą, jis liepė sukurti pilnai funkcionuojantį prototipą, kurį galiausiai galėtų įvertinti ne tik jis, bet ir visi „Volkswgen Group“ valdybos nariai.

Deja, iki šiol nežinoma kas įvyko šio prototipo demonstracijos metu ir ką valdybos nariai manė apie šį automobilį, tačiau galutinis verdiktas vis tiek turėjo nuvilti daugelį „Audi“ markės gerbėjų ir žmonių, gyvai mačiusių „Audi A8“ kupė.

REKLAMA

Audi A8 kupė

Apie prabangų kupė svajoja ne pirmą kartą

Jeigu pirmasis bandymas sukurti „Audi A8“ kupė buvo inicijuotas išorinės kompanijos darbuotojų, tai nereiškia, jog „Audi“ dizaineriams trūko ūpo ir noro sukurti prabangaus kupė koncepciją. Anaiptol.

Dar 2014 metais, tarptautinėje Los Andželo automobilių parodoje, „Audi“ markės stende įvyko stulbinančio „Audi Prolouge“ kupė premjera.

Laikydamiesi visų, prabangiems kupė taikomų standartų, „Audi Prolouge“ buvo pripildytas pačiomis naujausiomis technologijomis. Pradedant pažangesne orinės pakabos sistema, galinių vairuojamųjų ratų sistema ir baigiant moderniuose „Audi“ automobiliuose montuojamais LED matricos žibintais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias šios koncepcijos pranašumas buvo tas, jog „Audi Prolouge“ neatliko tik gražaus modeliuko funkcijos. „Audi“ norėdama įrodyti, jog tai nėra tik žavus žaisliukas, skirtingų žiniasklaidos leidinių atstovams leido jį pavairuoti ir įsitikinti, jog visos automobilyje įdiegtos funkcijos veikia taip kaip ir bet kuriame serijiniame modelyje.

Audi prologue

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų