„Abt Ur-Quattro“ atgimimas prasidėjo nuo visiškai naujo kėbulo. Jis pagamintas iš kevlaru sustiprinto anglies pluošto.
Vizualiai, automobilis yra labai panašus į devintame dešimtmetyje pasirodžiusį, ralio trasose riaumojusį, Pasaulio ralio čempionate karaliavusį automobilį.

Vis dėlto, „Abt“ versija išsiskiria keliais unikaliais elementais: milžinišku galiniu spoileriu, penkių stipinų lengvojo lydinio ratais, naujomis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis.
Be to, legendinį modelį išgarsinusios plačios ratų arkos, atrodo, šiame modelyje tapo dar platesnės.
Po variklio dangčiu – 2,5 litro darbinio tūrio penkių cilindrų variklis, išvystantis 523 AG. Tai beveik trigubai daugiau nei originalus 2,1 litro „Ur-Quattro“ agregatas.
Kol kas nepatvirtinta, ar tai – iš pagrindų atnaujinta senoji variklio versija, ar dabartinis „Audi RS 3“ motoras. Bet kokiu atveju, automobilis turi visų varančiųjų ratų pavarą ir ABS sistemą – šios pirmasis „Quattro“ neturėjo.
Įdomu tai, kad naujasis modelis net galingesnis už ankstesnę modifikaciją, kurią buvo sukūręs pats „Abt“ vadovas Hansas-Jürgenas Abtas. Jo automobilis išvysto „tik“ 444 AG ir naudoja dalį „Sport Quattro“ komponentų.
„Kai 1980-ųjų pabaigoje perėmiau Abt padalinį iš savo tėvo, originalus „Quattro“ buvo tarsi mano kraičio dalis“, – prisimena H. J. Abtas. Pasak jo, šis automobilis visada turėjo ypatingą vietą jo širdyje, o modernizuota versija tik dar labiau sustiprino tą jausmą.
Projektas buvo kuriamas tyliai, bendradarbiaujant su „LCE Performance“ komanda, o iki oficialaus pristatymo visa informacija buvo laikoma paslaptyje.
Iš pradžių planuota pagaminti 25 vienetus, tačiau visi jie buvo rezervuoti per tris valandas nuo pristatymo. Dėl didžiulio susidomėjimo „Abt“ nusprendė pagaminti dar penkis automobilius. Kainos gamintojas nepanoro paskelbti.