„Aston Martin“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris labai retai sugebėdavo viršyti tokių automobilių pirkėjų lūkesčius, tačiau naujasis markės savininkas ir vadovas, Lance’as Strollas, regis, siekia įdiegti kitokių požiūrį, kuomet ateina metas kurti prabangius automobilius.
Turi mažiau sąsajų su „Mercedes-Benz“
Dramatiškas garso takelis, važiavimo savybės ar eksterjero dizainas visuomet buvo stipriosios „Aston Martin“ savybės, automobilio salonas, deja, buvo ta vieta į kurią norėjosi besti pirštu ir ištarti – „Gėda“.
„Aston Martin“ siekdama ištaisyti šią klaidą, „DB12“ automobilio viduje atliko radikalius pakeitimus, kurie padės pakelti kokybinę ir technologinę kartelę. Tik šią užduotį „Aston Martin“ atliko nepasikliaudama „Mercedes-Benz“ technologijomis. Visa tai gali atrodyti kaip trūkumas, tačiau „Aston Martin“ teigia, jog iki šiol naudoti „Mercedes-Benz“ komponentai tiesiog neatitiko šios markės poreikių, todėl „Aston Martin“ investavo milžinišką sumą į naujus elektronikos įrenginius bei absoliučiai naują multimedijos sistemą, kuri savo funkcionalumu neatsiliks nuo pagrindinių konkurentų.
Žvelgiant į automobilio saloną, iš dalies, gali susidaryti įspūdis, jog „Aston Martin“ ima pavyzdį iš „Porsche“. Daugelis valdiklių buvo perkelti į centrinę konsolę. Didžiulį, lietimui jautrų ekraną juosi eilė skirtingų, bet atitinkamą funkciją atliekantys mygtukai, kurie padės lengviau koreguoti specifinių funkcijų darbą.
Naudos pajėgų V8
Jeigu technologinė automobilio pusė siekia tapti nepriklausoma nuo „Mercedes-Benz“, ištaigingo kupė galinius ratus suka daugeliui „Mercedes-Benz“ vairuotojų pažįstamas V8 agregatas.
4,0 litrų, 8 cilindrų, du turbokompresorius turintis motoras šiame „Aston Martin“ modelyje išvysto 680 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą. Pastarasis išvystomas 2750 – 6000 aps/min. diapazone, o tai užtikrina, jog prabangus kupė iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,5 sekundės.
„Aston Martin“ teigia, jog jų sukurtam automobiliui skirtas agregatas turi specifinių komponentų. Pavyzdžiui, „Aston Martin“ modelyje esantis motoras pasižymi tik jam specifinius suspaudimo laipsniu, našesniais turbokompresoriais, gerokai efektyvesne aušinimo sistema.
Šis motoras bus poruojamas su patikima 8 laipsnių „ZF“ automatine pavarų dėže, tačiau naujas modelis nebenaudos mechaninio riboto praslydimo diferencialo. Jį pakeitė elektroninis, kuris, „Aston Martin“, teigimu, veikia gerokai efektyviau, mat jis gali persijungti nuo atviro iki visiškai užblokuoto per milisekundes.
Buvo tobulinamas Niurburgringe
Vokietijoje esanti lenktynių trasa ne vieną dešimtmetį tarnauja kaip unikalus bandymų poligonas. Įvairūs dangos paviršiai, dešimtys skirtingų posūkių leidžia surasti tinkamą pakabos balansą, kuri nenuviltų nei komfortą, nei sportiškumą vertinančių vairuotojų.
Kadangi „DB12“ pristatomas kaip ekspresyviausia „Gran Touring“ tipo automobilio išraiška, didžiausias dėmesys buvo skiriamas keliems talentams. Naujas modelis turėjo nepriekaištingai įveikti ilgus atstumus, tačiau tuo pačiu jis turėjo įveikti posūkius tokiu pat tempu kaip ir geriausi superautomobiliai šioje kainų kategorijoje.
Gamintojas teigia, jog atitinkamas savybes padėjo pasiekti eilė skirtingų sprendimų, pradedant adaptyviai „Bilstein“ amortizatoriais, 48:52 svorio paskirstymu tarp ašių, perdarytos priekinės ir galinės pakabos sistemų ir baigiant naujutėlėmis „Michelin Pilot Sport 5“ padangomis. Šios padangos pasižymi ne tik geresniu sukibimu su kelio danga. Šios padangos sudėtyje naudojamos triukšmą slopinančios poliuretano putos, kurios 20% sumažina padangų keliamą ūžesį.
Be to, dėl automobilio struktūroje naudojamo aliuminio, „Aston Martin DB12“ sveria 1685 kilogramus, arba mažiau negu tipinis, šeimyniškas SUV.