Pristačiusi atnaujintą „e-Tron GT“ modelių gamą, bendrovė tvirtina, jog tai – aukščiausios klasės sportiškas elektromobilis, kuriame puikiai dera akį traukiantis dizainas, dinamiškas valdymas ir vienos geriausių eksploatacinių savybių.
Siūlys trys versijas
Atnaujinto modelio pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų versijų: „S e-tron GT“, „RS e-tron GT“ ir „RS e-tron GT performance“.
Kiekviena versija siūlys skirtingos galios elektros pavarą. „S e-Tron GT“ generuos 679 arklio galias, „RS e-tron GT – 856 arklio galias, o „RS e-tron GT performance“ – 925 arklio galias.
Lėčiausia modelio versija iki 100 km/val. spurtuos iki 3,4 sekundės, o galingiausia – 2,5 sekundės. Visų modelių maksimalus greitis sieks 250 km/val.
Atnaujinti modeliai taip pat gaus gerokai našesnę stabdžių sistemą. Pavyzdžiui, RS modeliuose bus naudojami volframo karbidu dengti stabdžių diskai, S modelyje juos galima rinktis papildomai. Taip pat papildomai galima rinktis raudonus arba oranžinius stabdžių suportus, visos „e-tron GT“ šeimos modeliuose papildomai siūlomi ir anglies keramikos stabdžių diskai.
Abu RS modeliai standartinėje komplektacijoje taip pat turi galios padidinimo funkciją, kuri aktyvuojama kairėje vairo pusėje įrengtu jungikliu ir dešimčiai sekundžių suteikia papildomus 70 kW galios.
Su viena įkrova nuvažiuos toliau
„Audi“ tvirtina, jog atnaujintuose modeliuose bus montuojamos gerokai lengvesnės baterijos, kurios taip pat pasižymės didesniu energijos tankiu. Šių pakitimų nauda – iki 609 kilometrų siekiantis nuvažiuojamas atstumas.
Baterijos svoris, palyginti su pirmtakais, sumažėjo devyniais kilogramais, dabar jis sveria 625 kg, o jo bendroji talpa - 105 kWh (grynoji - 97 kWh).
Patobulinus akumuliatoriaus aušinimą ir naudojamas medžiagas, padidėjo akumuliatoriaus talpa ir energijos tankis, o regeneracinio stabdymo galia išaugo nuo 290 iki 400 kW.
Vairuotojas ekrane gali pasirinkti rankinį arba automatinį energijos rekuperavimą ir pavarų perjungimo svirtimi jį valdyti, rinkdamasis iš trijų intensyvumo lygių.
Įkrovimo galia naujuosiuose modeliuose padidėjo iki 320 kW, todėl baterija didelės galios įkrovimo stotelėse nuo 10 iki 80 proc. gali būti įkraunama per 18 minučių.
Vos per 10 minučių bateriją galima įkrauti 280 kilometrų kelionei. Automobilyje įdiegta „Plug&Charge“ funkcija automatiškai aktyvuoja suderinamas įkrovimo stoteles.
Naudoja naują pakabą
Standartinėse naujųjų modelių komplektacijose montuojama nauja pneumatinė 2 kamerų/2 vožtuvų technologija, kuri užtikrina geresnę važiavimo dinamiką ir didesnį komfortą.
Papildomai galima užsisakyti naujovišką aktyviosios pakabos sistemą, suteikiančią komforto ir eksploatacinių savybių pusiausvyrą. Naudodamasis „Audi drive select“ sistema vairuotojas gali valdyti automobilio charakterį, suteikdamas jam daugiau efektyvumo, komforto arba dinamiškumo. „RS e-tron GT performance“ taip pat turi sudėtingoms trasoms optimizuotą našumo režimą.
Aktyvioji pakaba palaiko automobilio kėbulo stabilumą atliekant dinaminius manevrus, užtikrindama tikslią vairo reakciją ir subalansuotą ratų apkrovos paskirstymą.
Ji neutralizuoja vibraciją važiuojant ramiai ir kompensuoja pasvyrimą posūkiuose, pradedant važiuoti ir stabdant. Pakaba taip pat turi komfortiško įsėdimo funkciją, kuri stovintį automobilį pakelia nuo 55 iki 77 milimetrų, kad į jį būtų lengviau patekti.