2 ) ISOTTA FRASCHINI T8
Norinčių iš pelenų prikelti garsios markės vardą tikrai netrūksta. Dešimto dešimtmečio viduryje Tomas buvo pakviestas prisijungti prie atgimstančios „Isotta“ markės kolektyvo, kuris turėjo labai didelių ambicijų.
Pirmasis projektas - „Fraschini T8“. Tai turėjo būti „GT“ klasės automobilis su kupė arba kabrioleto kėbulo tipais. Abudu automobiliai buvo sukurti ant pirmos kartos „Audi A8“ platformos, naudojo „Audi“ 4,2 litro benzininius motorus, pavarų dėžes ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Deja, ambicingam projektui pasiekti serijinės gamybos nepavyko. „Isotta“ markę bandžiusiems investuotojams pritrūko lėšų tai padaryti.
3 ) CHEVROLET CORVETTE RONDINE
„Chevrolet Corvette“ visuomet buvo amerikietiškų automobilių sinonimu. Vis dėlto, „Chevrolet“ vadovai visuomet žvalgėsi į europietiškus analogus, kurie visuomet būdavo giriami dėl nuostabaus dizaino.
„Chevrolet“ norėdama atlikti eksperimentą, kreipėsi į „Pininfarina“, kuri ir sukūrė šias nuostabias kėbulo linijas.
Vienas gražiausių Tomo kūrinių, taip pat nepateko į serijinę gamybą. „Pininfarina“ pagamino tik vieną egzempliorių, kurį iki 2012 metų laikė savo rankose. Vėliau jis buvo parduotas už 1 600 000 eurų.
4 ) FERRARI 330 GT 2+2
Dar vienas „GT“ tipo automobilis, kuris buvo sukurtas „Pininfarina“ dizaino studijoje, kurios priešakyje buvo ne kas kitas, o Tomas Tjaarda.
Nuo standartinio „330 GT“, kuris turėjo tik dvejas sėdimas vietas, štai šis modelis turėjo ir galėjo sutalpinti keturis suaugusius žmones. Be to, automobilį varė 4 litrų, 12 cilindrų benzininis motoras, kuris skleisdavo neįtikėtinai malonų garsą.
5 ) FIAT 124 SPIDER
„Fiat“ ir Tomo vizitinė kortelė - taip būtų galima pavadinti šį modelį. Iki šiol šis modelis laikomas vienu gražiausių ir stilingiausių kabrioletų pasaulyje. Tai patvirtina ir itin ilgas automobilio gamybos laikotarpis. „Fiat 124 Spider“ buvo gaminamas nuo 1966 iki 1985 metų.
6 ) DETOMASO PANTERA
Norint paminėti sėkmingus Tomo darbus, nereikėtų užmiršti dar vieno itin ilgai gaminto modelio - „De Tomaso Pantera“, kuris serijinėje gamyboje išliko nuo 1971 iki net 1992 metų.
Per ilgą gamybos laikotarpį automobilis buvo nuolatos tobulinamas, tačiau pirminė Tomo Tjaardo sukurta forma išliko iki pat 1992 metų.
7 ) LANCIA Y10
Miesto automobilis, kuris neatrodo kaip eilinė skalbimo mašina. Vakarų Europoje šis mažylis buvo labai populiarus ir mėgstamas dėl savo manevringumo ir įdomesnės išvaizdos.
Automobilis taip pat buvo mėgstamas dėl brangesniems modeliams būdingos komforto įrangos : „Alcantara“ oda padengtos priekinės panelės, oro kondicionieriaus, stoglangio ir net galimybės užsisakyti automobilį su keturių varančiųjų ratų pavara.
8 ) FORD FIESTA
Jeigu reikėtų išrinkti patį sėkmingiausią (komercine prasme) Tomo projektą - „Ford Fiesta“ būtų pirmoje vietoje. 1977 metais debiutavęs modelis tapo neįtikėtinai populiarus visoje Europoje. Iki 1980 metų „Ford“ sugebėjo parduoti daugiau nei 1 mln. mažųjų „Fiesta“ vienetų.
9 ) FIAT BARCHETTA
Kompaktiškas, stilingas ir smagus vairuoti. Nepaisant sąsajų su „Fiat Punto“ hečbeku, savo laiku „Fiat Barchetta“ buvo mėgstamas dėl daugybės gerų savybių. Deja, smagių itališkų kabrioletų gerbėjų gretos yra pakankamai mažos, todėl nenuostabu, jog „Barchetta“ nesugeba konkuruoti su „Mazda MX-5“.
10 ) MERCEDES BENZ 230 SL
Tai turbūt vienas gražiausių Tomo Tjaarda darbų, kuriam komplimentų negailėjo nei „Pininfarina“ nei „Daimler“ koncerno vadovai, kurie buvo nustebinti elegantiškomis ir gracingomis kupė automobilio formomis.