• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojus papiktino naujoji „Pols“ ledų reklama su laidų vedėjų Rolandu Mackevičiumi. Lietuvos žmogaus teisių centras teigia gaunantis nusiskundimų, kad reklama skatina seksizmą ir seksualinį priekabiavimą. Į šią situaciją sureagavo ne tik Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Tomas Vytautas Raskevičius, bet ir pats reklamoje įsiamžinęs R. Mackevičius. 

Gyventojus papiktino naujoji „Pols“ ledų reklama su laidų vedėjų Rolandu Mackevičiumi. Lietuvos žmogaus teisių centras teigia gaunantis nusiskundimų, kad reklama skatina seksizmą ir seksualinį priekabiavimą. Į šią situaciją sureagavo ne tik Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Tomas Vytautas Raskevičius, bet ir pats reklamoje įsiamžinęs R. Mackevičius. 

REKLAMA

Bendrovė bei R. Mackevičius komentuoja, kad reklama yra aliuzija į posakį, esą už ledus mainais žmogus ir paskutines kelnes atiduotų.

„Gaila, kad podcastas atostogauja. Aptartume!

Ačiū, kad dalinatės reklama. „Pols“ visuomet komunikavo su humoru ir drąsiai, ši reklama ne išimtis. Mūsų tikslas buvo stipri reklaminė žinutė, ką tikime ir pasiekėme. Reklama norėjome parodyti, kad žmogus paskutines kelnes atiduotų dėl porcijos ledų, kaip kad byloja senas lietuvių posakis. Tikrai šia reklama nesiekiame žeminti moters, o apie tai, ką rašo Lietuvos žmogaus teisių centras net nėra užsimenama, čia asmeninės interpretacijos. Išvadą, jog kiekvienas šią reklamą vertina pagal savo „sugedimo“ laipsnį.

Skaniu visiems ledų, gerų vasaros nuotykių ir kaip sakė vienas protingas žmogus – neteisk ir nebusi teisiamas“, – feisbuke rašė vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad Lietuvos žmogaus teisių centras teigia, kad šia ledų reklama žeminamos moterys, palaikomi ydingi elgesio modeliai, kurie turėjo likti praeityje.

REKLAMA

„Paplūdimyje ledus valgančioms moterims siūloma juos keisti į galimybę atlikti oralinį seksą gerai Lietuvoje žinomam vyrui?

Šią vasarą sulaukiame žinučių iš moterų, kurios stebisi ir piktinasi dėl reklamų, kuriose normalizuojamas seksualinis priekabiavimas. Taip pat seksualizuojami produktai, kurie skirti ne suaugusiųjų auditorijai. 

Piktintis yra dėl ko. Tuo labiau, kad ledai – produktas, kuris skirtas tikrai ne tik suaugusiųjų auditorijai.

REKLAMA
REKLAMA

Tokia reklama žeminamos moterys, palaikomi ydingi elgesio modeliai, kuriuos po #MeToo bangos, atrodo, turėjome palikti praeityje. Kyla klausimas, kokia žinutė siunčiama paaugliams berniukams? Kad priekabiauti ir nusimauti kelnes paplūdimyje yra normalus "kabinimo" būdas?

Kokia žinutė siunčiama paauglėms mergaitėms? Kad toks „dėmesys" joms turėtų būti priimtinas ir laukiamas?

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, kaip jums tokia ledų reklama?“ – klausia Lietuvos žmogaus teisių centras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į šią situaciją sureagavo ir parlamentaras, Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Tomas Vytautas Raskevičius. Jis ragino Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą įvertinti reklamos turinį ir įspėti ledų gamintojus.

„POLS LT ledų reklamoje Lietuvoje žinomas vyras merginoms paplūdymyje ledų porciją siūlo iškeisti į . . . oralinį seksą. 

Dėkoju Lietuvos žmogaus teisių centrui, kad atkreipė dėmesį į šią netinkamą reklamą. Tikiuosi, kad Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertins reklamos turinį ir įspės ledų gamintojus. 

REKLAMA

Šis pavyzdys tuo pačiu yra ir geras priminimas kad seksualinis priekabiavimas yra rimta problema, kurios nevertėtų paversti juokeliu apie celofaninius bučinius, ypač žmogaus teisių institucijoms ar jų padaliniams vadovaujantiems asmenims“, – feisbuke rašo parlamentaras.

„Pols“ prekės ženklo bendrovė „Premia KPC“ pakomentavo kilusį triukšmą. Bendrovės atstovų teigimu, reklama nepažeidžia žmogaus teisių, o yra aliuzija į seną lietuvių posakį.

REKLAMA

„Pols“ visuomet komunikavo su humoru ir drąsiai, ši reklama ne išimtis. Mūsų tikslas buvo stipri reklaminė žinutė, ką tikime ir pasiekėme.

Reklama norėjome parodyti, kad žmogus paskutines kelnes atiduotų dėl porcijos ledų, kaip kad byloja senas lietuvių posakis. Tikrai šia reklama nesiekiame žeminti moters, o apie tai, ką rašo Lietuvos žmogaus teisių centras net nėra užsimenama, čia asmeninės interpretacijos.

Darome išvadą, jog kiekvienas šią reklamą vertina pagal savo „sugedimo“ laipsnį. Be to, pasiliekame galimybę kreiptis į teisininkus dėl tokių realybės neatitinkančių viešai išsakytų Lietuvos žmogaus teisių centro ir gerb. Seimo nario teiginių apie „Pols“ prekės ženklą, kurios galime interpretuoti kaip žeminančius“, – komentuoja „Premia KPC“ marketingo vadovė Lina Pogoželskė.

pasakė, kaip bibliją skaitęs
pasakė, kaip bibliją skaitęs
man jis toks menkysta apgailėtinas. išbalinta TV šiknaskylė.
gal Mackevič pasiskolink iš Masiulio džinsus su užtrauktuku užpakalyje (dovanotus Gražulio) ir nubėk pas Raskevič?
Beje, o su Džovaniu matuojatės birkomis pas kurį ten daugiau tattoo?
:))))))))))))
Kur nainy pametei? galėjo abu nuogi lakstyt ir siūlyti savo paslaugas už ledus, ledai to juk VERTI, pats juk žinai, čia kiekvienas žino nieko geriau nebus už POLS ledus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų