Socialiniuose tinkluose S. Mišenytė prabilo apie savo patirtį naudojantis „Sneaker spot“ paslaugomis.
Anot stilistės, pateikusi įmonei tvarkyti savo vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, ją gavo sugadintą – su daugiau įtrūkimų, rankena buvo nudažyta ne tokiu atspalviu, kurio buvo originali rankinė.
„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą.
Nunešiau savo „Louis Vuitton“ rankinuką susitvarkyti, nes kadangi yra vintažinis, buvo įtrūkęs. Nežinau, ar geriau buvo nešioti, koks yra, ar kaip man jį sutvarkė. Mano akimis spalvos neatitinka originalios spalvos, o nuo tokio storo dažų sluoksnio visa oda sutrūkinėjo“, – prieš kelias savaites kalbėjo stilistė.
Sekmadienį moteris pasidalijo istorijos tęsiniu.
„Sekmadienio rytas prasidėjo nuo nelabai gražaus elektroninio laiško iš įmonės, kuri sugadino man rankinę. Kurį laiką visa tai laikiau paslaptyje, nes galvojau, kad žmonės susivoks, kokius nuostolius padaro savo klientams. Panašu, kad jiems tai yra kaip „nuo žąsies vanduo“.
Per visą šitą laiką susižinojau tiek dalykų, kad bus labai įdomi istorija, kaip galima nuo vilko papulti ant meškos“, – kalbėjo S. Mišenytė.
„Įmonė, apie kurią kalbu, yra „Sneaker spot“. Tai žmonės, kurie savo ruožtu skelbiasi, kad geba tvarkyti dizainerių kurtus daiktus. O sutvarko juos taip, kad tie daiktai lieka beverčiai. Žmonės atsakomybės už savo darbus neprisiima, nukentėjusių klientų yra tūkstančiai, bet čia tik istorijos pradžia“, – teigė pašnekovė.
Klaidinami žmonės
„Sneaker spot“ taip pat yra įmonė, užsiimanti tvariu batų taisymu, restauravimu ir net dekoravimu. Ji glaudžiai susijusi su platforma „Tingit“ – abi jas valdo tas pats savininkas.
Dar šiemet skelbta, kad Vilniuje įsikūrusi aksesuarų ir drabužių taisymo UAB „Rebel origin“, kuri valdo platformą „Tingit“, gavo 500 tūkst. eurų finansavimą iš tarptautinės rizikos kapitalo fondų grupės, už tvarumo skatinimą.
Pati Santa sulaukė nemažai nukentėjusių žmonių žinučių, kurie, pasitikėję įmonės teikiamomis paslaugomis, buvo priversti nusivilti.
„Apmaudu, kaip stipriai klaidinami žmonės, kurie pasitiki įmonėmis, kurios teikia tikrai brangias, bet „kokybiškas“ paslaugas. Mano draugei Indrei Trusovei buvo situacija, kad jai sugadino „Hermes“ šlepetes. Ji jas nunešė į naują startuolį, platformą „Tingit“, kuri teikia analogišką paslaugą kaip „Sneaker spot“.
Kadangi jais ji buvo nusivylusi, pagalvojo, kad išbandys kažką naujo. Kaip jūs galvojate, kuo viskas baigėsi? Įdomu tai, kad ši nauja platforma yra stipriai susijusi su „Sneaker spot“. Įsivaizduokite, kad nusinešate sau brangų daiktą ten, gaunate visai nekokybišką paslaugą, sumokate didelę sumą pinigų ir galvojate, kad reikia gelbėti vargšę rankinę, ar tapkes. Siunčiate naujam atsiradusiam verslui, su mintimi, kad jus išgelbės.
Bet kadangi šios programos vienas pagrindinių tiekėjų yra „Sneaker spot“, jūs tą sugadintą daiktą antrą kartą išsiunčiate tiems patiems žmonėms. Taip šokdami nuo vilko iki meškos. Sumokėję didelę sumą, gavę sugadintą daiktą, jūs jį vėl siunčiate tiems patiems žmonėms, kurie jį sugadino“, – aiškino moteris.
„Po tokia platforma sėdi tokie žmonės, kaip Santa, kaip Indrė, ir braukia ašarėlę, kad jų daiktai yra sugadinti ir keliauja tiesiai į šiukšlinę. O nukentėjusiųjų yra labai daug“, – tvirtino žinoma moteris.
„Žmogiško faktoriaus yra, bet tai niekada nėra pasiteisinimas“
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su platformos „Tingit“ įkūrėjais. Įmonės direktorė Indrė Viltrakytė teigė, kad su situacija jie jau yra susipažinę ir plačiau papasakojo apie savo veikimo principą.
„Tingit“ yra platforma, kuri sujungia visus meistrus, taisytujus, mes viduje patys daiktų netaisome. Mes esametechnologinis sprendimas, kuris leidžia žmonėms užsisakyti paslaugas, integruojame siuntimą ir apmokėjimą. Turime keletą partnerių, o mūsų pagrindinis tikslas yra užtikrinti paprastumą, patogumą ir kokybę.
Mačiau tą situaciją, bandome ją išspręsti tiek su „Sneaker spot“, tiek savo viduje. Skiriamės nuo kitų parduotuvių tuo, kad užtikriname žmonėms jų daiktų apsaugą, taisymą ar nuostolių padengimą, jei įvyksta taisytojų klaida. Tame ir yra privalumas, kad nereikia daiktų nešti į fizinę parduotuvę“, – teigė įmonės direktorė.
„Tingit“ atstovė tikina, kad pagal veikimo principus, taisymui atnešti žmonių daiktai keliauja iškart pas meistrą, o iš jo – tiesiai daikto savininkui.
Paviešinus neigiamas patirtis, įmonės vadovė tikino, kad imsis veiksmų, kad tokių atvejų daugiau nepasikartotų.
„Įvedinėjame procesus, kurie mums leistų patikrinti, kad meistrai laikosi kokybės standartų. Ši paslauga yra gan specifinė – taisymas turi nemažai niuansų, normalu, kad žmogiško faktoriaus yra. Bet tai niekada nėra pasiteisinimas. Mes iš savo pusės sprendžiame, kaip galime užtikrinti kokybę, bet tuo pačiu ir prisiimame atsakomybę. Bet reikia paminėti, kad Santos atvejis nebuvo atliktas per mūsų platformą.
Bet mums tai geras pavyzdys ir gera pamoka, kad ir mums taip nenutiktų. Tiek „Sneaker spot“, tiek „Tingit“ sieja tas pats savininkas, tai ne paslaptis, o vieša informacija. Dėl to mes ir sprendžiame klausimą, kaip pagerinti procesus. Tiesiogiai komunikuojame su Santa ir kalbame, kaip spręsime situaciją“, – komentavo ji.
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi dėl komentaro ir į „Sneaker spot“ atstovus. Įmonės „Kedų kultūra“, kuri valdo „Sneaker spot“ , vadovas Laimis Lomonosovas pakomentavo susidariusią situaciją.
„Ši situacija neeilinė, ir sulaukiame didelio kiekio užklausų. Žinoma, galiu pakomentuoti gerbiamos Santos M. situaciją. Iš tiesų ji yra „Sneaker Spot“ klientė ir kaip daugelis kitų, patikėjo mums savo dėvimą ir, neabejoju, mylimą rankinę korekcijai bei tvarkymo paslaugoms.
Labai nemalonu, tačiau iš viešai pateiktos Santos informacijos matome, kad mūsų paslaugos neatitiko klientės lūkesčių, ir todėl šią situaciją stengiamės išspręsti būtent kliento naudai. „Sneaker Spot“ yra seniai žinoma mados daiktų taisymo studija Vilniuje, pamėgta daugelio, ir nors labai atsakingai žiūrime į savo paslaugų kokybę, turime pripažinti, kad net ir mūsų patyrę meistrai kartais padaro klaidų.
Kaip vadovas – prisiimu atsakomybę už netinkamai palaikytą komunikaciją su gerbiama Santa M., tačiau, nepaisant to, kaip ir kitiems klientams, mūsų pačių padarytas klaidas privalome išspręsti kliento naudai. Todėl sieksime šio susitarimo ir su pačia Santa. Kol toks nebus pasiektas, nuo platesnio komentaro susilaikysiu“, – teigė jis.