Birželio pradžioje N. Narmontaitė pasakojo, kad balandžio 30 dieną registruotu laišku per „Lietuvos paštą“ išsiuntė labai svarbius dokumentus į Tenerifę, kurie gavėjo nepasiekė daugiau nei mėnesį. Moteris teigė, kad siunta buvo itin svarbi, o „Lietuvos pašto“ ignoruojama problema sukėlė itin daug streso.
Birželio pabaigoje N. Narmontaitė savo sekėjams užsiminė, kuo pasibaigė ši situacija.
„Ilgai negavusi iš Lietuvos pašto atsakymo dėl dingusios siuntos su svarbiais dokumentais, paskelbiau viešai, kad niekas nebando situacijos spręsti. Bemat sureagavo keletas portalų, iš karto atsiliepė ir paštas. Po kelių dienų gavau iš pašto atsakymą, kad siunta dingo logistikos centre. Gavau kompensaciją 53.90 eur už dokumentų išėmimą iš archyvo, už apostilę ir siuntimo išlaidas.
Tai toks mizeris palyginus su tuo, kiek sugaišta laiko, jau nekalbu apie ištampytus nervus. O svarbiausia, kad žmonės, kuriems buvo siųsti dokumentai į Tenerifę, išskrido į Braziliją be jų. Norisi tikėti, kad ateityje Lietuvos pašto siuntos saugiai pasieks adresatus“, – feisbuke rašė ji.
Sureagavo ir paštas
Portalas tv3.lt primena, kad apie savo nemalonią patirtį N. Narmontaitė birželio pradžioje prabilo feisbuke.
„Ką jūs tokiu atveju darote? Balandžio 30 dieną per Lietuvos paštą išsiuntėme registruotu laišku labai svarbius dokumentus (išimti iš archyvų, su notariškai patvirtintomis apostilėmis). Jau mėnuo praėjo, o siunta net nepajudėjo iš Lietuvos – pasirodo užstrigusi logistikos centre.
Vos ne kasdien skambiname į pašto skambučių centrą, aiškinam problemą, kad ta siunta yra begalinio svarbumo ir dega terminai. Kaskart malonūs balseliai atsako, kad siunta užstrigusi logistikos centre. Prašėme mums ją atiduoti, siųstume per DHL greituoju būdu – jokio atsako. Prašėme logistikos centro telefono numerio, bet pašte mums atsakė, jog neturi jų kontaktų, skambučių centras tikina, kad jie patys išsiaiškins.
Negalime prasimušti į tą logistikos centrą, lyg į kokią užslaptintą masonų ložę. Apie piniginius nuostolius ir tampomus nervus aš jau nekalbu“, – socialiniame tinkle rašė N. Narmontaitė.
Pasidalijusi šia istorija, Nijolė sulaukė ne tik žmonių palaikymo, kurie taip pat kėlė įmonės problemų klausimus, bet ir pačio „Lietuvos pašto“ atsako.
„Laba diena, Nijole, labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos. Suprantame jūsų nusivylimą ir patikiname, kad jūsų užklausa yra gauta, o situacija šiuo metu sprendžiama. Dėl siuntos būsenos šiandien su jumis susisieksime asmeniškai“, – po N. Narmontaitės įrašu tąkart komentavo „Lietuvos paštas“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!