Šią istoriją N. Narmonaitė paviešino socialiniame tinkle „Facebook“, įrašu ji sutiko pasidalyti ir su naujienų portalu tv3.lt.
Nijolei Narmontaitei – „Lietuvos pašto“ akibrokštas
„Ką jūs tokiu atveju darote? Balandžio 30 dieną per Lietuvos paštą išsiuntėme registruotu laišku labai svarbius dokumentus (išimti iš archyvų, su notariškai patvirtintomis apostilėmis). Jau mėnuo praėjo, o siunta net nepajudėjo iš Lietuvos – pasirodo užstrigusi logistikos centre.
Vos ne kasdien skambiname į pašto skambučių centrą, aiškinam problemą, kad ta siunta yra begalinio svarbumo ir dega terminai. Kaskart malonūs balseliai atsako, kad siunta užstrigusi logistikos centre. Prašėme mums ją atiduoti, siųstume per DHL greituoju būdu – jokio atsako. Prašėme logistikos centro telefono numerio, bet pašte mums atsakė, jog neturi jų kontaktų, skambučių centras tikina, kad jie patys išsiaiškins.
Negalime prasimušti į tą logistikos centrą, lyg į kokią užslaptintą masonų ložę. Apie piniginius nuostolius ir tampomus nervus aš jau nekalbu“, – socialiniame tinkle rašė N. Narmontaitė.
Pasidalijusi šia istorija, Nijolė sulaukė ne tik žmonių palaikymo, kurie taip pat kėlė įmonės problemų klausimus, bet ir pačio „Lietuvos pašto“ atsako.
„Laba diena, Nijole, labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos. Suprantame jūsų nusivylimą ir patikiname, kad jūsų užklausa yra gauta, o situacija šiuo metu sprendžiama. Dėl siuntos būsenos šiandien su jumis susisieksime asmeniškai“, – po N. Narmontaitės įrašu pakomentavo „Lietuvos paštas“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!