Šeštadienį Agnė dalį pavasariui-vasarai‘19 ir rudeniui-žiemai’19-20 kolekcijos modelių pristatė tarptautinėje mados savaitėje „Riga Fashion week“, kurioje kasmet apsilanko ir garsiausių mados leidinių atstovai iš viso pasaulio.
Dizainerė džiaugiasi džiugiais Rygos mados savaitės kolekcijos pristatymo svečių atsiliepimais bei dideliu žiniasklaidos dėmesiu, tačiau neslepia, jog kiekvienas pristatymas reikalauja didžiulio pasirengimo bei atima išties nemažai laiko, tačiau lubos egzistuoja tik tiems, kurie jomis tiki. Plačiau – tiesiai iš pačios Agnės Kuzmickaitės lūpų.
Agne, kokie įspūdžiai po kolekcijos pristatymo Rygoje?
Tiek Rygos, tiek kitose tarptautinėse mados savaitėse dalyvauju jau ne pirmą kartą, tad nepamatuotų lūkesčių neturėjau – man puikiai pažįstama renginio struktūra, publika ir darbo principai. Visgi, buvau maloniai nustebinta, iškart po pristatymo, sulaukusi klausimų ar galima čia pat įsigyti drabužius, kvietimo į shoowroomą bei ypač didelio žiniasklaidos dėmesio.
Kodėl pasirinkote būtent Rygos mados savaitę pristatyti savo naujają kolekciją užsienyje?
Dėl pragmatinių sumetimų. Išties atsakingai ruošiuosi septintosios ameninės kolekcijos pristatymui, tad ilgesniam laikui išvykti toliau nuo Lietuvos paprasčiausiai neturiu galimybės. Vertinu Rygos mados savaitę, nes jos organizatoriai geba sukviesti mados pasaulyje įtakingos žiniasklaidos atstovus, o tai yra ypač svarbu siekiant neapsiriboti vien Lietuvos rinka.
Apskritai, dalyvavimas mados savaitėse ar kituose tarptautiniuose renginiuose nepigus malonumas, o pastaraisiais metais pasauliui pristatyti savo kūrybą jūs vykstate net po keliskart per metus. Kodėl jums tai taip svarbu?
Man atrodo, jog visiškai natūralu, jog dizaineriui svarbu savo kūrybą pristatyti kuo platesnei auditorijai, vykdyti strategiją, kuri padėtų sugeneruoti didesnius pardavimus ir, žinoma, apskritai, dalyvauti tarptautiniame mados pasaulio gyvenime. Tarptautiniai renginiai – ne tik puiki terpė tobulėti, bet ir užmegzti svarbias pažintis.
Ne paslaptis, jog pasiruošimas kolekcijos pristatymui atima ypač daug laiko ir jėgų...
Tiesa, tačiau kuomet gyveni tuo, ką darai apie tai nedaug galvoji. Juolab, jog šou yra maloniausia dizainerio darbo dalis – kuomet žiūri į savo naujausios kolekcijos drabužiais papuoštus modelius, susirinkusius artimuosius, bičiulius ar kūrybos gerbėjus apima išties geras jausmas.
Ką išvys jūsų kūrybos gerbėjai ketvirtadienio vakarą?
Šios kolekcijos pagrindinė tema – savirealizacija ir sąmoningumas, kurie mano gyvenimo variklis bei pagrindinis kūrybos tikslas. Nenoriu atskleisti visų kortų, tačiau pažadu, jog nei mados gerbėjai Londone, nei Rygoje nematė to, ką pamatys išskirtinai tik pristatyme Vilniuje dalyvausiantys svečiai.