• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantino metu rekordinius pardavimus pasiekusiam „Newcrush“ prekės ženklui vadovaujanti Karolina Barasnevičiūtė ketvirtadienio vakarą žengė dar vieną svarbų žingsnį – oficialiai atidarė pirmąją fizinę grožio ir sveikatos papildų parduotuvę.

31

Karantino metu rekordinius pardavimus pasiekusiam „Newcrush“ prekės ženklui vadovaujanti Karolina Barasnevičiūtė ketvirtadienio vakarą žengė dar vieną svarbų žingsnį – oficialiai atidarė pirmąją fizinę grožio ir sveikatos papildų parduotuvę.

REKLAMA

Pasidžiaugti sėkme atvyko verslo partneriai bei nuomonės formuotojų būrys, kuris, pasak K. Barasnevičiūtės, neabejotinai prisidėjo prie sėkmingos verslo kloties, rašo pranešime spaudai.

„Buvome pirmieji Lietuvoje pradėję bendrauti su influenceriais, pažiūrėję į šią draugystę rimčiau. Sukūrėme ne tik lojalią ambasadorių komandą, bet ir įteisinome tai raštiškai sudarydami sutartis. Tokios praktikos iki mūsų nebuvo, todėl džiaugiamės tapę sektinu pavyzdžiu“, – pasakojo verslininkė.

Įvertinti metus laiko trukusių statybų rezultato atvyko nuomonės formuotoja bei vizažistė Milita Daikerytė, dainininkės Eglė Jakšytė ir Gabrielė Rutkauskienė-VASHA, TV laidų vedėja Gerda Žemaitė. Renginį vedė ir koncertinę programą atliko Tomas Legenzovas.

REKLAMA
REKLAMA

Naujų namų duris atvėrusi „Newcrush“ komanda džiaugiasi, jog nuo šiol turės galimybę būti dar arčiau klientų. Pasak jų, atgalinis ryšys su pirkėjais itin svarbi vertybė.

REKLAMA

„Mums ši parduotuvė nėra tiesiog pardavimo taškas. Ji jungiasi su mūsų ofisu ir sandėliu ne be reikalo – norime, kad kiekvienas darbuotojas ir klientas jaustųsi itin patogiai, tad maloniai kviečiame prisėsti, pabendrauti, išgerti kavos. Kadaise mūsų patalpos be parduotuvės siekė vos 100 kv. metrų, o dabar turime 12 kartų didesnę grožio imperiją“, – džiaugėsi K. Barasnevičiūtė.

Akį traukiantį parduotuvės interjerą kūrė dizainerių komanda – Dovilė Bukauskaitė-Treikauskienė ir Agnė Andriukaitienė. Beveik 170 kv. m. plote unikalūs dekoro elementai persipina su mėlynos spalvos akcentais, suteikdami aplinkai išskirtinumo, erdvumo bei prabangos jausmą.

„Daugelis klientų įėję ištaria žodžius „vau, koks grožis“ – toks ir buvo sumanymas. Kaip ir viskas, ką darome – norime, kad klientai pas mus jaustųsi ypatingai. Iš klientų reakcijų suprantame, kad mums pavyko su kaupu“, – džiugesio neslėpė prekės ženklo vadovė.

Apsurdas, Wilno Nashe atstovai/atseit įžymybės važiuoja į Kauną kažkokios į eilinės parduotuvės atidarymą, o Lietuviai iš Kauno į Wilno Nashe į kažkokį Outledą važiuoja. Sviestas sviestuotas ir dar nukremuotas. R.I.P.
Kur ble kaukes patalpoj kurios dafar privalomas nesvarbu ar turi šudpasi ar ne.. riline ta pati istorija kaip pernai elitas puotauja o vergai toliau plakami
Ar įsivaizduojant koks stebuklas net iš sostinės ,sostinės runkeliai atvyko į kauna
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų