• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyriausybė trečiadienį pritarė iniciatyvai teisiškai įtvirtinti, jog iki 2030-ųjų naftos degalų suvartojimas kelių transporte turi sumažėti, tačiau kiek mažiau nei siūlo iniciatoriai – 39 proc., palyginti su 2021 metų lygiu. 

Vyriausybė trečiadienį pritarė iniciatyvai teisiškai įtvirtinti, jog iki 2030-ųjų naftos degalų suvartojimas kelių transporte turi sumažėti, tačiau kiek mažiau nei siūlo iniciatoriai – 39 proc., palyginti su 2021 metų lygiu. 

REKLAMA

Vyriausybė palaikė grupės parlamentarų siūlymą Alternatyviųjų degalų įstatyme įtvirtinti tikslą švelninti transporto taršą ir poveikį aplinkai, tačiau nepritarė jų pozicijai, kad iki 2030-ųjų taršių degalų suvartojimas turėtų mažėti 41 proc.

Pasak Energetikos ministerijos, atlikus visas Nacionaliniame energetikos ir klimato srities veiksmų plane numatytas priemones, naftos degalų suvartojimą kelių transporte pavyktų sumažinti ne mažiau kaip 39 procentais.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos (LAIEK) prezidento Martyno Nagevičiaus teigimu, 41 proc. tikslo pasiekti nepavyks pernelyg uždelsus įstatymo projekto svarstymą, todėl realus tikslas yra 39 proc.

REKLAMA
REKLAMA

„Delsimas mažinti naftos vartojimą brangiai kainuoja, todėl tikimės, kad Seimo nariai apsvarstys ir sprendimą priims dar šios pavasario sesijos metu“, – pranešime teigė M. Nagevičius.

REKLAMA

Konfederacijos skaičiavimais, įsipareigojimų nevykdymas kasmet kainuoja apie 1 mln. eurų.

Pasak organizacijos, remiantis ES Prievolių pasidalinimo reglamentu, šimtamilijoninių nuostolių Lietuva patirs 2027 ir 2032 metais, nevykdant prisiimtų įsipareigojimų dėl anglies dvideginio mažinimo.

Projektas toliau bus svarstomas Seime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų