„Padėtį galima vadinti kritine. Spaudimas patiriamas daugelyje rinkų. Mūsų gauti užsakymai, ypač elektromobilių, mažesni nei tikėjomės“, – sakė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Thomas Schaeferis.
„Akivaizdu, kad status quo nepakaks, be reikšmingų apkarpymų nepavyks apsieiti. Privalome spręsti svarbiausius klausimus, įskaitant personalo“, – pridūrė jis.
Savo ruožtu koncerno atstovas spaudai sakė, kad galėtų būti pasinaudota „demografine kreive“, paprastai suprantama kaip ankstyvo išėjimo į pensiją siūlymai arba atsisakymai užpildyti į pensiją išėjusių darbuotojų vietas.
„Volkswagen“ skiria dešimtis milijardų eurų, kad pereitų prie elektrinių transporto priemonių gamybos, tačiau šį sektorių smukdo silpna pasaulio ekonomika bei kritęs vartojimas.
Birželį koncerno vadovybė paskelbė 10 mlrd. eurų taupymo programą pelningumui padidinti, o dabar tvirtina, jog „forma nebėra konkurencinga“, ir paragino profesines sąjungas sutikti su nuo kitų metų planuojamomis „personalo priemonėmis“.
10 prekės ženklų, įskaitant „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“, valdanti automobilių gamintoja susiduria su aršia konkurencija elektromobilių segmente, ypač itin svarbioje Kinijos rinkoje.