Bendrovė nurodė, kad jos veiklos pelnas sunyko 31 proc. iki 5,75 mlrd. eurų, o jo maža – nuo 13,3 proc. iki 7,5 procento.
Tuo tarpu pardavimų pajamos augo 21,5 proc. iki 76,2 mlrd. eurų, automobilių pristatymams didėjus 7,5 proc. iki 1,8 mln., o vien tik elektromobilių – 42 proc. iki 7 proc. viso skaičiaus.
Pardavimai augo Europoje ir Šiaurės Amerikoje, tačiau tiekimas užsakovams Kinijoje, pagrindinėje rinkoje, sumenko aršios konkurencijos su vietiniais gamintojais sąlygomis.
Koncernas patvirtino prognozes šiems metams – įplaukos augs 10-15 proc., veiklos pelno marža sieks 7,5-8,5 procento.
Volfsburge įsikūrusios automobilių pramonės grupės, valdančios 10 prekės ženklų, įskaitant „Volkswagen“, „Seat“, „Škoda“, „Audi“, „Lamborghini“, „Bentley“ ir „Porsche“, rinkos kapitalizacija nuo metų pradžios padidėjo 2,3 proc. iki 69,93 mlrd. eurų.