Apie tai klientai buvo informuojami ir telefonu, paskambinus į „Luminor“.
„Dėl techninių priežasčių šiuo metu gali vėluoti mokėjimo pervedimų vykdymas. Mes intensyviai dirbame, kad kuo greičiau atkurtume visišką sistemų veikimą. Atsiprašome už nepatogumus“, – įspėjo įrašytas operatorės balsas.
„Nuo ryto sutriko pavedimai eurais į ir iš „Luminor“ sąskaitų, problemą žinome, ją tvarkome ir tikimės kuo greičiau išspręsti”, – situaciją pakomentavo banko komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė.
Ji patikino, kad pinigų pervedimai kitomis valiutomis nesutriko, taip pat įprastai veikia bankomatai ir atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis.
Komunikacijos vadovė žadėjo informuoti, kai tik problemos bus išspręstos.
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad „Luminor“ yra vienas iš trijų didžiausių Lietuvoje veikiančių bankų, kuris buvo suformuotas sujungus „Nordea“ ir DNB.
Papildyta:
17 val. banko atstovė informavo, kad sutrikimas buvo išspręstas, pinigai jau juda į klientų ir pavedimų banku sąskaitas. Ji patikino, kad pirmadienį visi pavedimai turėtu pasiekti gavėjus.