„Ūžti turėtų gal trys procentai automobilių savininkų, maždaug trys procentai yra techniškai netvarkingi, jiems sustojus prie šviesoforų akivaizdžiai matot ir užuodžiat, o visi likusieji – jie yra aukos tos taršos“, – pirmadienį LRT radijui teigė ministras.
„Kaip be stabdžių negalima važiuoti eisme, taip ir aplinkosauginės, taršumo problemos prilyginamos techninei būklei“, – sakė ministras.
Anot jo, tai labai aiški ir tikslinga priemonė prieš techniškai netvarkingus automobilius.
Iki šiol, pasak S. Gentvilo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas nenumato galimybės kelyje stabdyti lengvųjų automobilių. Jie tikrinami techninės apžiūros metu kas dvejus metus.
„Yra spraga įstatyme, lengvieji automobiliai tikrinami tik techninės apžiūros metu, kas dvejus metus. Kelyje nėra numatyta teisė sustabdyti automobilių dėl rūkstančių debesų. Mes tiesiog numatėme teisę policijai ir Saugos transporto administracijai sustabdyti kelyje ne tik sunkiasvorius automobilius, autobusus“, – sakė S. Gentvilas.
„Tai bus objektyvu, be interpretacijų, tai darys taršos specialistai su visa įranga. Žmonės neturi bijoti, kad pasirodžius rytiniam šaltam automobiliui, jie bus stabdomi eisme, čia kalba apie techniškai netvarkingus automobilius“, – teigė politikas.
Pasak ministro, šis siūlymas pirmadienio popietę bus pristatytas Teisės ir teisėtvarkos komitete, o vėliau Seime turėtų vykti balsavimas dėl priėmimo.