Kaip praneša bendrovė „Ignitis on“ pradės pilotinį projektą, kuris, tikimasi, greičiau atlaisvins populiariausias įkrovimo prieigas ir leis jomis patogiai pasinaudoti didesniam skaičiui elektromobilių vairuotojų.
„Stotelė – ne stovėjimo aikštelė“, su tokia žinute „Ignitis on“ praneša, kad labiausiai elektromobilių vairuotojų pamėgtose elektromobilių įkrovimo stotelėse Vilniuje, tokiose kaip, Tymo turgus, Rūdininkų skveras, Santuokų rūmai, Halės turgus, Santaros klinikos, „Rimi“ Žirmūnai, „Green Hall“, Užupio skveras, Bernardinų sodas ir Vingrių skveras nuo gegužės 1 d. keisis elektromobilių įkrovimo paslaugos apmokestinimas.
Po pirmųjų 90 įkrovimo sesijos minučių, greito įkrovimo stotelėse (DC), kiekviena kita minutė bus apmokestinama 0,10 EUR/min. – užimtos prieigos mokesčiu.
Taigi 10 minučių tokioje vietoje kainuos 1 eurą, o valanda – 6 eurus.
Pasak „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamento vadovo Eimanto Baltos, sprendimas testuoti ir įvesti šį užimtos prieigos mokestį, yra siekis spręsti įkrovimo prieigų užstatymo problemą, kai elektromobilis jau kuris laikas įkrautas, bet liko stovėti užimdamas vietą.
O kol kas trūkstant patogių įkrovimo prieigų, tikimasi, šis pokytis sukurs kiek daugiau galimybių patogiai įsikrauti elektromobilį didesniam vairuotojų skaičiui.
„Užimtos prieigos mokestis atsiranda itin populiariose, didelio elektromobilių vairuotojų srauto sulaukiančiose sostinės vietose, sprendžiant problemą, kai atvažiavus prie greito įkrovimo prieigos nėra galimybės įsikrauti elektromobilį, nes prieiga užimta – stovi kitas elektromobilis, kuris jau kelias valandas įkrautas, bet liko priparkuotas.
Kaip žinoma, pagal dabartines technologines galimybes, visi elektromobiliai greito įkrovimo prieigoje gali pilnai įsikrauti per 60-90 minučių. Todėl užimtos prieigos mokestis padės užtikrinti didesnį greitojo įkrovimo paslaugos prieinamumą bei geresnę klientų patirtį“, – pranešime cituojamas E. Balta.
Pilotiniam projektui bendrovė pasirinko populiariausias, patogiausias elektromobilių vairuotojams įkrovimo stoteles, kuriose per trejus paskutinius praėjusių metų mėnesius įkrovimo sesijų, kurios truko ilgiau nei 3 val., skaičius išties išraiškingas, pavyzdžiui, beveik kasdien pusdieniui įkrovimo stotelė buvo paverčiama stovėjimo aikštele.
Kol kas šis pilotinis projektas numatomas iki rugpjūčio 1 d., po jo bendrovė analizuos situaciją ir priims vartotojams geriausią sprendimą.