„Swedbank“ nori pranešti, kad pastarosiomis dienomis platinamas el. pašto pranešimas yra sukčių bandymas gauti slaptus klientų bankininkystės slaptažodžių kodus. Bankas perspėja klientus, kad tokių laiškų jis nesiuntė, ir prašo klientų būti budriais.
Dalis „Swedbank“ klientų gavo pranešimą, informuojantį apie interneto banko blokavimą. Pranešime prašoma pateikti kliento slaptažodžių kortelės kodus. Bankas primena, kad tokio pobūdžio pranešimų savo klientams jis niekada nesiunčia. Bankas taip pat nori pabrėžti, kad klientai turi patikimai saugoti savo slaptus kodus, nes visi „Swedbank“ interneto banko prisijungimo rekvizitai (vartotojo ID, slaptažodžiai ir kt.) yra raktas nuo klientų sąskaitų banke.
„Swedbank“ norėtų priminti pagrindinius interneto banko saugumo reikalavimus. Visų pirma, jungiantis prie „Swedbank" interneto banko reikia nurodyti tik vieną iš kortelėje esančių slaptažodžių. Bankas niekuomet neprašo nurodyti visų ar keleto slaptažodžių iš slaptų kodų kortelės.
Antra, jungiantis prie „Swedbank“ interneto banko, visuomet būtina įsitikinti, ar jungiamasi tinkamu adresu. Interneto banko adresą klientams rekomenduojama įrašyti patiems interneto naršyklėje. Niekuomet nereikėtų spausti įtartinų nuorodų, esančių el. laiškuose ar interneto tinklalapiuose.
Jeigu slapti bankininkystės kodai buvo suteikti ar nurodyti pašaliniams asmenims, būtina nedelsiant skambinti bankui tel. 1884 arba (8 5) 268 4444 ir kodus užblokuoti. Skambinti nurodytais numeriais galima bet kuriuo paros metu. Naujus slaptažodžius galima gauti bet kuriame „Swedbank" padalinyje.
Apie įtartinus skambučius ar laiškus banko klientai taip pat kviečiami pranešti bankui telefonu 1884 arba parašyti el. pašto žinutę.