2011 m. lapkričio mėnesį žiniasklaidos priemonėse paskelbtų bankų naujienų skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus, lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais. Naujiena apie banko „Snoras“ bankrotą dvigubai padidino susidomėjimą ir kitų Lietuvoje veikiančių bankų naujienomis.
Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „TNS LT“ atlikta komunikacijos analizė, kurio metu 2011 m. lapkričio mėn. buvo analizuojamos naujienos apie bankus pasirodžiusios spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete.
„TNS LT“ duomenimis, lapkričio mėnesį iš viso pasirodė beveik 6 tūkst. žinučių apie bankus, kai tuo metu sausio - spalio mėnesiais vidutiniškai būdavo paskelbiama po 1442 pranešimus. Lapkričio mėnesį publikuotų pranešimų kiekis sudaro 34 proc. visos skelbtos metinės informacijos bankininkystės tema.
Lapkričio mėnesį, palyginus su ankstesnių šių metų mėnesių vidurkiu, daugiausiai bankų naujienų skaičius augo radijuje – 11,9 karto ir televizijoje – 9,2 karto. Spaudoje bankų paminėjimų skaičius padidėjo 3,7 karto, internete 4,2 karto.
Banko „Snoras“ paminėjimų žiniasklaidoje lapkričio mėnesį buvo 3,5 karto daugiau nei jų iš viso pasirodė per 10 pirmų šių metų mėnesių. Iš viso lapkričio mėnesį bankas „Snoras“ buvo minėtas 4776 kartus, o 2011 m. sausio-spalio mėnesiais 1359 kartus.
Kitų Lietuvoje veikiančių bankų paminėjimų skaičius lapkričio mėnesį buvo beveik du kartus didesnis už 2011 m. sausio-spalio mėnesių vidurkį. Lapkritį žiniasklaidos priemonėse pasirodė 2826 bankų paminėjimai, tuo metu sausio-spalio vidurkį sudarė 1438 paminėjimai.
Lapkričio mėnesį TV, radijuje ir spaudoje buvo užfiksuotos 2704 bankų reklamos. Tai 46,7 proc. daugiau nei vidutiniškai publikuota 2011 m. sausio-spalio mėnesiais.