tns

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tns“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tns“.

Išmatavo Lietuvos korupcijos lygį, kaip atrodome pasaulyje?

Lietuva išlieka tarp korumpuočiausių Europos valstybių: nors per pastaruosius metus Lietuvos gyventojai davė mažiau kyšių gydytojams ir policininkams, bet kyšį iš viso yra davęs kas ketvirtas šalies gyventojas. Tokius duomenis rodo „Transparency International“ šių metų Pasaulinis korupcijos barometras. Lietuvoje atliekant tyrimą 2015 metų gruodžio 4 – 2016 metų sausio 28 dienomis buvo apklausti 1501 gyventojas.

Europos krepšinio čempionato rungtynės sudomino daugiau nei milijoną gyventojų

Šeštadienį prasidėjusio Europos krepšinio čempionato rungtynes iki antradienio bent trumpam buvo įsijungę 1 mln. 257 tūkst. arba 45 proc. Lietuvos gyventojų. Rungtynės, kurios pritraukė daugiausiai žiūrovų, vyko tarp Lietuvos ir kaimyninės Latvijos rinktinių. Jas bent vienai minutei buvo įsijungę daugiau nei 24 proc. mūsų šalies gyventojų, o vidutinė rungtynių auditorija buvo net 14,2 proc. gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT duomenys.
Aktualijos 2015-09-10

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,1 proc.

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau TV, lauko statinės reklamos ir vidaus kanaluose.
2015-07-08

Tyrimas: Vartotojų stebėjimas reklamdaviams pasiteisino

 Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. O daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje bei pirmaisiais 2014 m. mėnesiais. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT ir kreditų biuro „Creditinfo“ atlikta analizė, kurios metu buvo siekiama įvertinti reklamos ir kreditavimosi aktyvumo sąveiką 2014 metais.
2015-05-13

Lietuvius ir estus pavergė olimpiados atidarymas, latvius – ledo ritulys

Per Sočio olimpines žiemos žaidynes, vykusias vasario 7-23 d., daugiausiai žiūrovų Lietuvoje ir Estijoje priviliojo žaidynių atidarymas, kuomet kaimyninėje Latvijoje žiūrimumo rekordus mušė ledo ritulio varžybos, kur rungėsi šios šalies olimpinė rinktinė. Tai paaiškėjo įvertinus TV metrų tyrimų, kuriuos bendrovė TNS vykdo visose trijose Baltijos šalyse, duomenis.
2014-03-03

Tyrimas: vilniečiai nepatenkinti transportu

Vilniečiai labiausiai nepatenkinti visuomeniniu transportu ir gatvių bei pastatų būkle. Tačiau Vilniaus gyventojai ypač teigiamai vertina viešąsias erdves ir parduotuvių pasiekiamumą. Didžiausios problemos, su kuriomis vis dar susiduria Vilnius, jo gyventojų nuomone, yra sveikatos apsauga, nedarbas ir kelių infrastruktūra. Tai parodė „Flash Eurobarometer“ tyrimas apie gyvenimo kokybę Europos miestuose, kurį atliko Lietuvos rinkos tyrimų bendrovė TNS LT.
2014-01-07

Išmanieji prietaisai – jaunimo gyvenimo dalis

TNS Lietuvoje atlikto „Mobile Life“ tyrimas rodo, kad apie pusę 15–29 metų amžiaus mieste gyvenančių jaunuolių kone kiekvienais metais atnaujina savo IT prietaisus. Šią tendenciją patvirtina ir prekybos tinklo „Technorama“ komercijos direktorius Česlovas Steigvila, kuris teigia, jog artėjant rugsėjo pirmajai kompiuterinės įrangos ir planšečių pardavimai išaugo 3 kartus.
2013-08-14

TNS LT apyvarta pernai padidėjo 17 proc.

Per praėjusius metus rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT apyvarta pasiekė 8,97 mln. litų. Tai 17 proc. daugiau nei 2011 m., kuomet ji sudarė 7,6 mln. litų. Tuo tarpu praėjusių metų bendrovės grynasis pelnas siekė 0,38 mln. litų ir buvo 6,6 proc. didesnis nei prieš metus. Į valstybės biudžetą TNS LT sumokėjo 2,76 mln. litų mokesčių. TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje.
2013-05-31

TNS LT: „Snoro“ žlugimas gautu dėmesiu pralenkė Ūkio banko istoriją

Šių metų vasarį kilusi Ūkio banko krizė iškėlė šį banką į daugiausiai paminėjimų žiniasklaidoje sulaukusių finansų įstaigų viršų, tačiau sulaukė mažiau dėmesio nei „Snoro“ griūtis 2011 m. lapkritį.. Tuo metu kiti Lietuvoje veikiantys bankai Ūkio banko krizės metu buvo minėti 11 proc. dažniau nei per mėnesį nuo „Snoro“ istorijos pradžios. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta bankų komunikacijos analizė.
2013-04-03

Lietuvoje sparčiai plinta planšetinių įrenginių „virusas“

Pernai rudenį ketvirtadalis šalies gyventojų teigė besinaudoją išmaniuoju telefonu, kai tų pačių metų pirmą ketvirtį šis rodiklis siekė tik 19 proc. Tuo metu planšetinių kompiuterių vartojimo rodiklis išaugo dvigubai - 2012 m. pradžioje besinaudojančių šiais įrenginiais buvo 4 proc., o tų pačių metų rudenį - 8 proc. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikto mobiliųjų įrenginių vartotojų tyrimo rezultatai.
2013-01-31
REKLAMA
REKLAMA

Ekologiškas prekes dažniausiai perka pasiturintys karjeristai

Daugiausiai ekoprekių perka bei sutinka už jas mokėti brangiau atradėjais vadinamas vartotojų segmentas – aukštesnių pajamų, vyresnės nei 30 metų amžiaus didmiesčių gyventojos. Tačiau labiausiai prijaučia atsakingam ir ekologiškam gyvenimo būdui kitas vartotojų segmentas – siekėjai, arba materialiai apsirūpinę ir iš anksto žinantys ko nori karjeristai. Tuo metu abejingiausi ekovartojimui vadinamieji konservatyvieji vartotojai – pensinio amžiaus kaimo gyventojai.
2012-11-28

Lietuvoje vis daugėja interneto vartotojų

Socialiniai tinklai – šiuolaikinio visuomet įvykių centre norinčio būti piliečio kasdienio gyvenimo reikmė. Tokį faktą įrodo 2010 metais „TNS“ tyrimų agentūros atlikti socialinių tinklų lankomumo tyrimai. „TNS“ nustatė, kad net 60 proc. šalies interneto vartotojų 2010-aisiais naudojosi socialiniais tinklais ir kitomis internete pasiekiamomis paslaugomis. Šiemet vasara atlikti interneto naudotojų tyrimai patvirtino, kad informacinių technologijų skvarba Lietuvoje tapo dar didesnė.

Lietuvoje IT domisi vis daugiau vyresnio amžiaus gyventojų

Šiuo metu 72,6 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi kompiuteriais, 70,6 proc. - internetu, rodo tyrimas, kurį Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atliko agentūra TNS. Palyginti su 2011 m. trečiuoju ketvirčiu, kompiuterių ir interneto naudotojų dalis augo po septynis procentinius punktus (atitinkamai nuo 65 proc. ir nuo 63 proc.
2012-10-22

Žiniasklaida daugiausia nušvietė olimpinį plaukimą, krepšinį ir lengvąją atletiką

Londono olimpinių žaidynių metu naujienų portaluose ir spaudoje pasirodė 3 284 straipsniai apie Lietuvos atstovus Londono olimpiadoje. Daugiausia dėmesio žiniasklaida skyrė plaukimui, krepšiniui ir lengvajai atletikai, parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT tyrimas. Straipsniai apie plaukimą sudarė 30 proc. žiniasklaidoje olimpinėms sporto šakoms skirtos informacijos. Beveik tiek pat dėmesio – 26 proc. – teko krepšiniui.
2012-08-23

Šiemet mažiausiai reklamuota šventė – tarptautinė įsimylėjėlių diena

Pirmąjį šių metų pusmetį reklamuotojų išlaidos šventinei reklamai tradicinėse žiniasklaidos priemonėse, t.y. spaudoje, televizijoje ir radijuje, lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, sumažėjo daugiau nei trečdaliu arba 37,6 procentais. Reklamos užsakovai didžiausią dalį – 70 proc. – šventinės reklamos biudžetų skyrė šv. Velykoms. Tai paaiškėjo po rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikto reklamos apimčių tyrimo.
2012-08-16

Tyrimas: lietuvius labiausiai domino olimpinis krepšinis, lengvoji atletika ir plaukimas

2012-ųjų vasaros olimpiados žaidynių transliacijas iš Londono per LRT kanalą bent trumpam žiūrėjo 2,15 mln. arba 70 proc. šalies gyventojų, teigiama pranešime spaudai. Kiekvieną dieną prie televizoriaus ekrano stebint olimpines žaidynes vienas gyventojas praleido apie 20 min. Daugiau nei dvi savaites trukusioms žaidynėms vienas mūsų šalies gyventojas skyrė beveik šešias valandas arba 347 minutes savo laiko.
2012-08-14

TNS: lietuvius domino krepšinis, lengvoji atletika ir plaukimas

2012-ųjų vasaros olimpiados žaidynių transliacijas iš Londono per LRT kanalą bent trumpam žiūrėjo 2,15 mln., arba 70 proc. šalies gyventojų. Kiekvieną dieną prie televizoriaus ekrano stebint olimpines žaidynes vienas gyventojas praleido apie 20 min. Daugiau nei dvi savaites trukusioms žaidynėms vienas mūsų šalies gyventojas skyrė beveik šešias valandas, arba 347 minutes savo laiko. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimo duomenys.
titulinis 2012-08-14

Tyrimas: lietuviai labiau simpatizavo Italijos futbolo rinktinei

Po liepos 1 d. įvykusios 2012 m. Europos futbolo čempionato finalo kovos didžioji dalis mūsų šalies TV žiūrovų turėjo likti nusivylę. Prieš šias varžybas, komentuodami interneto erdvėje finalinės dvikovos baigtį, lietuviai buvo palankesni Italijos komandai. Po antrojo pusfinalio rezultatų tik 23 proc. tokių komentuotojų savo simpatijas atidavė Ispanijos žaidėjams, kuomet visi likusieji palaikė italus, teigiama pranešime spaudai.
2012-07-03

EURO 2012: čekų ir portugalų ketvirtfinalio rungtynės Lietuvoje buvo populiariausios

Pasižiūrėti bent vieną 2012 m. Europos futbolo čempionato ketvirtfinalį buvo prisėdę 889 tūkst. mūsų šalies gyventojų. Labiausiai juos sudomino ketvirtfinalio rungtynes pradėjusių Čekijos ir Portugalijos komandų žaidimas, kurį bent trumpam buvo įsijungę 468 tūkst. lietuvių. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys.
2012-06-27

TNS: dauguma lietuvių baiminasi teroristų ir karinių konfliktų

Nors gyvename gana ramioje šalyje, dauguma Lietuvos piliečių teigia biją teroristų išpuolių ir karinių konfliktų. Galimi teroristų veiksmai kelia nerimą 56 proc. apklaustų lietuvių, 61 proc. sako besibaiminą karinių konfliktų. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas „Eurobarometro“ tyrimas. Šis tyrimas buvo skirtas sužinoti ES piliečių nuomonę civilinės saugos ir humanitarinės pagalbos klausimais.
titulinis 2012-06-20

TNS: televizija išlieka populiariausia medija Baltijos šalyse

Nepaisant augančios konkurencijos su internetu, Baltijos šalių gyventojai prie televizorių ekranų namuose praleidžia daugiausiai laiko. Ilgiausiai prie TV ekranų būna estai – 3 val. 49 min., Latvijoje šis rodiklis siekė 3 val. 29 min., o Lietuvoje 3 val. 24 min. Aktyviausiai radijo tarp Baltijos valstybių gyventojų klausosi estai, daugiausiai skaito spaudą latviai.
2012-04-26

Tyrimas: aktyviausi komentatoriai interneto erdvėje – jaunuoliai

Lietuvos 15-19 metų jaunuoliai šiuo metu ne tik aktyviausiai lanko interneto portalus, socialinius tinklus ir tinklaraščius, bet ir dažniausiai ten reiškia savo nuomonę. Vidutiniškai per dieną internete jaunuoliai praleidžia daugiau nei 3 val., už juos beveik pusvalandžiu daugiau laiko internete praleidžia tik 20-29 metų amžiaus internautai. Svarbiausi jų poreikiai elektroninėje erdvėje yra bendravimas, informacijos paieška ir pramogos.
2012-03-27

TNS LT: nuomonės lyderių gretose – pokyčiai

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, praėjusiais metais žiniasklaidos priemonėse daugiausiai kartų cituojamu įmonės vadovu tapo buvęs „Snoro“ generalinis direktorius Raimondas Baranauskas. Tarp aktyviausiai į komunikaciją investuojančių verslo sektorių dažniausiai žiniasklaidoje ir toliau figūruoja bankų nuomonės lyderiai.
2012-03-22

Lietuviai norėtų dirbti ir sulaukę pensijos

Trečdalis Lietuvos gyventojų norėtų dirbti ir sulaukę pensinio amžiaus, tačiau net 41 proc. mūsų šalies gyventojų įsitikinę, kad pensininkai dirbti neturėtų. Didžiausia kliūtis, kuri užkerta kelią vyresnio amžiaus žmonėms dirbti Lietuvoje, yra neigiamas darbdavių požiūris į juos – taip mano 81 proc. mūsų šalies gyventojų, rodo  TNS LT atliktas „Eurobarometro“ tyrimas. Kas dešimtas (arba 11 proc.
2012-02-13

Socialinėje medijoje Britaniją, Ispaniją ir Norvegiją lietuviai dažnai sieja su emigracija

Vidutiniškai kas penktas lietuvių socialinės medijos įrašas apie Didžiąją Britaniją, Ispaniją ar Norvegiją yra susijęs su emigracijos tema. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas tyrimas.
2012-01-10

Susidomėjimas bankų naujienomis išaugo 5 kartus

2011 m. lapkričio mėnesį žiniasklaidos priemonėse paskelbtų bankų naujienų skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus, lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais. Naujiena apie banko „Snoras“ bankrotą dvigubai padidino susidomėjimą ir kitų Lietuvoje veikiančių bankų naujienomis. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „TNS LT“ atlikta komunikacijos analizė, kurio metu 2011 m. lapkričio mėn.
2011-12-20

TNS LT: ką lietuviai veikia socialiniuose tinkluose?

Dauguma Lietuvos gyventojų, besinaudojančių socialiniais tinklais, bendrauja su artimiausiais žmonėmis ir stebi, ką veikia jų draugai. Tuo metu aktyvesnių naudotojų, kurie išsako savo nuomonę ir dalinasi rekomendacijomis socialiame tinkle, kol kas Lietuvoje nėra daug. Tai parodė Kompiuterių ir interneto naudotojų tyrimas, kurį atliko tyrimų bendrovė „TNS LT“. Lietuviai socialiniuose tinkluose dažniausiai bendrauja su siauru artimų draugų ratu – taip teigė 66 proc.
2011-11-15

TNS: labiausiai į nuomonės lyderius Baltijos šalyse investuoja bankai

Per pirmus devynis šių metų mėnesius visose trijose Baltijos šalyse tarp nuomonės lyderių ryškiausi buvo bankų atstovai. Lietuvos žiniasklaidos kanaluose po banko atstovų dažniau buvo cituojami draudikai, o Latvijoje ir Estijoje – telekomunikacijų atstovai.
2011-11-14

TNS: žiniasklaidai aktualiausios – bankų makroekonominės analizės

Lietuvoje veikiantys bankai pastaruoju metu daugiausiai pranešimų spaudai išplatino apie jų teikiamas paslaugas, tačiau žiniasklaidai labiausiai aktualios pasirodė bankų paskelbtos makroekonominės analizės. Šiuo periodu pranešimų apie finansinius rodiklius efektyvumo vertė buvo aukščiausia. Tai parodė TNS LT atliktas Lietuvoje veikiančių bankų komunikacijos žiniasklaidoje tyrimas. Jo metu buvo išanalizuoti per šių metų trečiąjį ketvirtį bankų paskelbti pranešimai spaudai.
2011-11-10

Pokyčiai, kuriuos atnešė internetas

Garsiąją Romos karžygio Gajaus Julijaus Cezario mintį „atėjau, pamačiau, nugalėjau“ galima būtų perfrazuoti ir internetui – „atėjo, parodė ir užkariavo“ milijonus pasaulio gyventojų širdžių. Retas kuris neturi kompiuterio su internetu namie, ką jau čia kompiuterio, kai jaunoji karta lyg žuvis vandenyje maudosi ne tik planšetinių kompiuterių ar išmaniųjų telefonų bet ir kitų technologinių naujovių raizgalynėje. Daugumai tai anaiptol nėra painu, atvirkščiai, tai –kasdienybė.
2011-10-05

Ateitis priklauso medijų jungtuvėms

Besiplečiantis medijų pasaulis ateityje turėtų susijungti į informacijos voratinklį: informacija bus pasiekiama bet kuriuo metu bet kurioje pasaulio vietoje. „Atsiranda vis daugiau televizijos žiūrimumo galimybių, tačiau aš noriu tikėti, kad dėl to vartotojui pasirinkimas nesudėtingėja, bet kaip tik paprastėja. Puikus pavyzdys „Apple“ iTunes, kurį žmonės mėgsta, nes juo naudotis paprasta.
2011-10-04

Tyrimas: didžiausia grėsmė pasauliui – klimato pokyčiai

Tiriant vartotojų pasaulyje požiūrį į ekologiją, paaiškėjo, kad ekologiški verslo sprendimai turi tiesioginę įtaką vartotojų elgesiui. O klimato pokyčiai gyventojams yra svarbesni nei ekonominė krizė ar skurdas. Tai parodė pirmą kartą pasauliniu mastu vykdytas nuomonės tyrimas, nagrinėjęs, kaip vartotojų požiūris į klimato pokyčius lemia prekės ženklų pasirinkimą.
2011-09-14

Kokie nuomonių lyderiai populiariausi žiniasklaidoje?

Per pirmąjį šių metų pusmetį 11 proc. visų spaudoje, internete, radijuje ir televizijoje pasirodžiusių verslo nuomonės lyderių pasisakymų priklausė įmonių vadovams. Dažniausiai cituojamas vadovas buvo Petras Masiulis („Tele2“). Tai paaiškėjo, įvertinus reputacijos advokatų vaidmenį šalies žiniasklaidoje tarp aktyviausių šioje srityje – bankų, telekomunikacijų ir draudimo bendrovių – sektorių atstovų.
2011-08-09

TNS: lietuviai valgo daugiau šokolado, estai – žuvies, latviai – dešrelių

Atlikus Baltijos šalyse maisto produktų ir gėrimų vartojimo tyrimą, paaiškėjo, kad tiek lietuviai, tiek latviai, tiek estai dažniausiai renkasi duoną, aliejų ir arbatą. Į Lietuvos gyventojų labiausiai mėgstamų maisto produktų penketuką taip pat patenka mėsa (kiauliena, jautiena, paukštiena) ir prieskoniai, į latvių – grietinė ir šviežios daržovės, į estų – pienas arba kefyras ir sviestas arba margarinas.
2011-07-28

TNS: Europos krepšinio čempionatą stebės 48 proc. šalies gyventojų

Artėjančio Europos vyrų krepšinio čempionato Lietuvoje rungtynes žada žiūrėti beveik pusė - 48 proc. - šalies gyventojų. Daugiau nei ketvirtadalis, arba 28 proc., apklaustųjų nurodė, kad tiesiogiai rungtynių nestebės, bet seks jų rezultatus. 25 proc. sakė, kad krepšinio čempionatas jų visiškai nedomina. 88 proc. gyventojų, ketinančių stebėti čempionato rungtynes, planuoja tai daryti namuose, 16 proc. - svečiuose, 12 proc. - kavinėje ar bare. Mažesnė dalis, t. y. 9 proc.
2011-07-27

Išlaidos reklamai pasaulyje augs 4,8 proc.

Investicijų į žiniasklaidą grupė „GroupM“, kuri kartu su „TNS“ priklauso tarptautinei kompanijai „WPP“, prognozuoja, kad 2011-aisias išlaidos reklamai pasaulyje didės 4,8 proc. Ankščiau buvo tikimasi, kad šis augimas gali siekti net 5,8 proc., tačiau prognozės pokyčius lėmė tokie pasauliniai įvykiai kaip gamtos stichijų padariniai Japonijoje ir politiniai neramumai Artimųjų Rytų regione.
2011-07-13

Lietuviai – aistringiausi futbolo sirgaliai Baltijos šalyse

Televizijos auditorijos tyrimo, kurį TV metrų metodu atlieka bendrovė „SIC Gallup Media“/TNS, duomenimis, Pasaulio futbolo čempionato grupių rungtynių transliacijas iš Pietų Afrikos Respublikos nuo čempionato pradžios stebėjo 77 proc. ( 2,5 mln.) Lietuvos, 70 proc. (900 tūkst.) Estijos ir 60 proc. (1,3 mln.) Latvijos gyventojų. „Pasaulio futbolo čempionato rungtynės prie televizorių ekranų pritraukė visų Baltijos šalių gyventojus, tačiau daugiausia rungtynes stebėjo Lietuvos gyventojai.
2010-07-09
Į viršų