2020 metų pabaigoje aktyvių platformos vartotojų skaičius buvo 345 mln. per mėnesį – 27 proc. daugiau nei prieš metus.
Mokamų prenumeratų – tai pagrindinis platformos pajamų šaltinis – skaičius siekė 155 mln. ir buvo 24 proc. didesnis nei metais anksčiau.
Stokholme įsikūrusi, bet Niujorko vertybinių popierių biržoje kotiruojama „Spotify“ spalio mėnesį tikėjosi pasiekti 340–345 mln. aktyvių vartotojų ir 150–154 mln. mokančių abonentų lygį.
„Manome, kad pandemija turėjo nedidelės įtakos mūsų abonentų augimui ir galbūt iš tikrųjų teigiamai prisidėjo prie naujų abonentų pritraukimo“, – sakoma bendrovės pranešime.
Visgi „Spotify“ grynasis nuostolis buvo triskart didesnis ir pasiekė 581 mln. eurų, palyginti su 186 mln. eurų 2019 metais. Tai iš esmės lėmė padidėjusios veiklos sąnaudos.
Ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį veiklos sąnaudos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, išaugo 17 proc., nes socialiniai mokesčiai, tokie kaip darbo užmokesčio mokesčiai ir išlaidos, susijusios su akcijomis pagrįstomis kompensacijomis, darė įtaką bendrovės rezultatams.
„Spotify“ pranešė, kad beveik 7,9 mlrd. eurų siekiantys pardavimai išaugo 16,5 proc. lyginant su ankstesniais metais ir atitinka „Bloomberg“ apklaustų analitikų vertinimus.
Bendrovė skaičiuoja, kad 2021 metais fiksuos 200–300 mln. eurų veiklos nuostolius. Šis skaičius bus artimas pernai patirtiems veiklos nuostoliams, siekusiems 293 mln. eurų.
Muzikos transliacijos įmonė daug investavo į tinklalaides, išleidusi beveik 235 mln. JAV dolerių perimti JAV leidybos platformą „Megaphone“ ir pasirašyti sutartį su populiariuoju tinklalaidžių vedėju Joe Roganu.
„Megaphone“ perėmimas padidino „Spotify“ investicijas į tinklalaides per pastaruosius dvejus metus iki daugiau nei 800 mln. JAV dolerių.
„Spotify“ taip pat parodė susidomėjimą audioknygomis, tapusiomis vieninteliu leidybos pramonės sektoriumi, pasiekusiu dviženklį metinį augimo tempą.
Sausio pabaigoje „Spotify“ pasiūlė keletą tokių knygų savo platformoje.