O štai muzikos žurnalas „Reviu“ teigia pastebėję ir dar vieną grupės sumuštą rekordą.
Kaip pranešama žurnalo „Instagram“ paskyroje, vakar, penktadienį, „The Roop“ naujoji daina sumušė rekordą „Spotify“ ir tapo daugiausiai perklausytu kūriniu per vieną savaitę Lietuvoje.
Negana to, kaip teigia „Reviu“, šitaip grupė pranoko ne ką kitą, o… patys save, mat anksčiau toks titulas priklausė kitai jų dainai „On Fire“, su kuria nugalėjo praėjusių metų „Eurovizijos“ nacionalinę atranką.
Primename, kad praėjusią savaitę grupė susidūrė ir su nesklandumais, mat prieš dainai pasirodant oficialiai, ji buvo nutekinta į „YouTube“ kanalą.
„The Roop“ nariai pasakojo, kad nostalgiško skambesio pripildytą dainą jie kūrė galvodami apie šokius ir vidinį išsilaisvinimą. Šie du elementai puikiai apibūdina visus grupės kūrinius – unikalų jų skambesį ir stilistiką.
„On Fire“ parodė kaip stipriai muzika ir šokis veikia žmones. Ši kombinacija išlaisvina. Nėra žmogaus, kuris nemoka šokti, tai yra įgimta. Šokis yra ir įrankis, kuris gydo žaizdas. Net galvos linksėjimas jau yra šokis, – šypsodamasis sakė „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius.
„Discoteque“ mes kalbame apie vidinį išsilaisvinimą. Dažnai sakome, kad esame laisvi ir gyvename laisvame pasaulyje. Bet daugiausia suvaržymų turime savo viduje. Todėl šia daina ir judesiu norime išjudinti kiekvieno vidų, kuriame yra per daug kritikos sau, baimės atrodyti keistai. Kartais nenorime priimti savo kūno, netgi varžomės savo patrauklumo.“
Dainos unikalumą atskleidžia ir kiek neįprasta pagrindinė melodijos linija. Ji primena senas lietuvių liaudies dainas. „Kūrinio priedainį atliekame staccato formoje, jei pakeistume jį į legato, būtų labai aiškus tradicinių dainų motyvas. Liaudies muzikos skambesį pritaikėme šiuolaikiniam skoniui“, – apie dainos struktūrą pasakoja V.Valiukevičius.
Klausydami kūrinį klausytojai pastebės, kad „Discoteque“ turi ne tik šviesiąją, bet ir tamsiąją pusę. Tamsusis skambesys dainai ne tik suteikia gilumo, bet ir labiau priartina prie klausytojų.
„Visi turime dvi skirtingas puses. Jeigu nematai savo šešėlio, reiškia, nestovi šviesoje“, – teigė Vaidotas.
Vilniuje buvo nufilmuotas ir originalus eurovizinės dainos „Discoteque“ vaizdo klipas. Jo režisieriumi tapo kino režisierius Saulius Baradinskas. Tai buvo pirmas bendras grupės ir režisieriaus darbas.
Sauliaus vardas skamba filmų festivaliuose ir vaizdo klipų apdovanojimuose, o naujausias laurus skinantis trumpametražis filmas „Auksinės minutės“ intriguoja režisieriaus darbu su škotų aktoriumi Billy Boydu, pažįstamu iš „Žiedų valdovo“ trilogijos.
„The Roop“ sako, kad „Discoteque“ vaizdo klipas yra tarsi sugrįžimas į vaikystę. Jame žiūrovas perkeliamas į 8-9-ą dešimtmečius. Ekrane atgyja aliuzijos iš filmo „Alisa stebuklų šalyje“, serialo „Tvin Pyksas“.
„To laikmečio stilistika ir nuotaika persmelktas visas klipas. Pradedant vizualiais dalykais, rūbais, koloritu ir baigiant judesiais, kurie yra iš mūsų vaikystės. Prisiminėme pirmuosius plaukų pasileidimus – tai, kaip šokdavome vieni namuose, kai niekas nemato. Vieną judesį netgi pasiskolinome iš Arvydo Sabonio – tai jo legendinis ančiuko gestas, kurį visi atsimename“, – atskleidžia V. Valiukevičius.