Trečiadienį ryte įvažiavimo į Rusijos Kaliningrado sritį Kybartų punkte patikros laukė apie 230 vilkikų.
„Tos eilės nėra labai didelės, čia toks periodinis susidarymas, pasienio kontrolės punktai suprojektuoti taip, kad tik tiek galima praleisti, jeigu tik padidėja srautas, pradeda formuotis eilės“, – LRT RADIJUI trečiadienį sakė Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) Kybartų užkardos vadas Darius Mekšraitis.
Pasienyje su Baltarusija automobilių srautas taip pat didėjo, o ilgiausios eilės – Raigardo ir Medininkų postuose – po maždaug 340 vilkikų. Lavoriškių pasienio punkte eilėje stovėjo 200 vilkikų, Šalčininkuose – 160.
„Įvedus tą papildomą sankcijų paketą eilės buvo trumpam – porai savaičių – išnykę, tačiau vežėjai persiorganizavo ir dabar srautai vis didėja, eilės didėja. Praleidžiam praktiškai stabiliai, po 150–180 krovininių automobilių iš Lietuvos pusės per parą ir apie 150 į Lietuvą, taip pat Raigardo punkte į abi puses per parą 400-600 lengvųjų automobilių“, – LRT radijui sakė VSAT Druskininkų pasienio užkardos vadas Andrius Beloručkinas.
Anot jo, eilės didėja, nes pervežama daugiau krovinių, o vairuotojai vengia dar didesnių eilių Baltarusijos pasienyje su Lenkija.
„Pagal turimą informaciją, didėja pervežamų krovinių kiekis. Vairuotojai kalba, kad Lenkijoje, Brūzgų punkte yra 27 kilometrų eilė, dėl to jie bando vengti jos ir važiuoti ten, kur mažesnės eilės, todėl atvažiavo į Raigardą“, – kalbėjo A. Beloručkinas.
Antradienį Lietuvos muitinė informavo, kad įsigaliojus naujam Rusijos prekių tranzito į Kaliningradą draudimui, per praėjusią parą sienos neleista kirsti 34 vilkikams, iš Baltarusijos ir Kaliningrado tranzitu vežusiems automobilių detales, medieną, baldus, alkoholinius gėrimus ir kitas prekes.