• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybininkai savo klientams primena, ar už netyčią sugadintą arba sudaužytą prekę parduotuvėje turi būti atlyginama žala. 

Prekybininkai savo klientams primena, ar už netyčią sugadintą arba sudaužytą prekę parduotuvėje turi būti atlyginama žala. 

REKLAMA

Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė yra sakiusi, kad prekybos tinklas klientų neprašo atlyginti padarytos žalos, jei asmuo sudaužo prekę netyčia.

Tačiau, imantis tyčinių veiksmų, gali būti prašoma susimokėti. L. Skersytė tąkart sakė, kad atvejų, kuomet būtų prašoma atlyginti žalą, kol kas nepasitaikė. 

„Jei pirkėjas padaro prekybos tinklui netyčinę žalą, pavyzdžiui, sudaužo tam tikrą produktą ar gėrimą, žalos atlyginti nėra reikalaujama. Atlyginti žalą būtų galima reikalauti tik tuo atveju, jei ji būtų padaryta tyčia, tačiau tokių atvejų kol kas nepasitaikė“, – kalbėjo prekybos tinklo atstovė. 

Kiekvienas atvejis vertinamas

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis pastebėjo, kad taros sudaužymų pasitaiko retai. Tiesa, jei jau taip nutinka, kiekvienas atvejis būna vertinamas individualiai ir laikomasi to paties principo – atlyginti žalą reikia tik tada, kai veiksmas padaromas tyčia. 

REKLAMA
REKLAMA

„Taros sudaužymų pasitaiko retai. Dėl atlyginimo – viskas priklauso nuo situacijos. Yra kameros, kurios užfiksuoja įvykius. Jei žmogus netyčia sudaužo, tikrai nereikia padengti prekės kainos.

REKLAMA

Sudaužymų dažniausiai pasitaiko su tais gėrimais, kurie yra pakuotėse, tai yra su alaus buteliais, nes pasitaiko, kad būna sugadinta pakuotė, iš kurios iškrenta butelis“, – tuokart kalbėjo D. Ryliškis. 

Anot jo, kartais tara sudaužoma dėl darbuotojų neatidumo, kadangi jie ją pastato netinkamoje vietoje. Bet, jei žmogus tyčia ima į rankas butelį ir meta, tai – jau tyčinis veiksmas, už kurį reikia atlyginti.

REKLAMA
REKLAMA

„Jei girtas žmogus sudaužo, vėlgi, žiūrime pagal situaciją. Jei žmogus – išgėręs, bet adekvatus, pastovintis ant kojų, ateina apsipirkti, niekas to padaryti jam netrukdo.

Klientams svarbiausia atsiminti, kad, jei veiksmas padaromas netyčia, tai tikrai nereikia pergyventi, kad reikės atlyginti žalą“, – komentavo Norfa“ atstovas.

Panašios pozicijos laikosi ir prekybos tinklas „Iki“, kurių darbuotojai atsižvelgia į tai, ar klientas prekę sugadina piktybiškai, ar netyčia. 

„Jeigu tai – nepiktybinis [klientas], neprašome. Jeigu piktybinis, tada su apsaugos pagalba kviečiame policiją“, – atsakyme naujienų portalui tv3.lt rašė „Iki“ atstovai.

tv3.lt

Ne vien manekenai ateina i parduotuves. Reikia ivertinti, kad yra apkuniu zmoniu, o kur dar zieminiai paltai. Tiek prigrusta prekiu, kad tarpai labai siauri. Tas baisus apetitas pinigams, o apie zmogu nepagalvota.
Nereikia prekėmis užgrudinėti lentynų.
Lentynos turi būti organizuotos tinkamai,neperkrautas,su barjerais.Tai ir prekybininkų atsakomybė.Yra reikalavimai įrangai.Tegul neknisa proto kad tai vien kliento reikalas
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų