• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aplinkos ministerija išleidžia milijonus socialinei reklamai, raginančiai gyventojus rūšiuoti atliekas, nors dažnai prie namų ir su žiburiu nerastum tam skirtų konteinerių, antradienį rašo "Verslo žinios".

REKLAMA
REKLAMA

Nors reklama aplenkė pačią paslaugą ir tik sukėlė gyventojų pasipiktinimą, valdininkai aiškina, jog ji nėra beprasmė. Siekta, kas visuomenė sužinotų apie rūšiavimo naudą ir pareikalautų žygių iš savo savivaldybių, kurios turi žmonėms sudaryti galimybę rūšiuoti atliekas.

REKLAMA

Aplinkos ministerija (AM) iš Gaminių ir pakuotės atliekų tvarkymo programos lėšų 2005-2006 m. skyrė 0,8 mln. Lt visuomenės švietimui atliekų tvarkymo klausimais, socialinei reklamai. Šiemet tam tikslui numatyta dar didesnė suma - 1,5 mln. Lt.

"Nebūk abejingas - rūšiuok", "Neteršk aplinkos - atiduok sutvarkyti", "Rūšiuok, atiduok perdirbti" - panašūs iš TV ekranų, spaudos puslapių ir lauko reklamos stendų rėkiantys šūkiai atkreipė dažno dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA

Vis daugiau žmonių, sužinojusių, pvz., kiek medžių išsaugome surūšiavus ir perdirbus 1 t popieriaus atliekų, susirūpina atliekų rūšiavimu. Tik bėda, kad kol kas daugelyje  savivaldybių vis dar trūksta rūšiavimui skirtų konteinerių, taigi reklamos prisižiūrėję gyventojai išrūšiavę šiukšles neturi kur jų išmesti.

"Geriausiai būtų, jei vienu metu atsirastų ir konteinerių, ir startuotų socialinė reklama, bet taip neįvyko.  Mano požiūriu, pinigai šiai  reklamai išleisti neefektyviai, nes ji aplenkė pačią galimybę - rūšiuoti atliekų dažnas gyventojas negali, nes konteinerių aiškiai trūksta", - sako Saulius Žvirblis, p VšĮ "Žaliasis taškas" vadovas. - "Visgi negalima sakyti, kad tos lėšos išleistos veltui, nes  vis daugiau žmonių sužino, kad reikia atliekas rūšiuoti, o žinojimas - jau vertybė".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų