Nors „Maxima“ prekybos tinklą krečia sunkumai, pernai tinklo parduotuvėse pirkėjų skaičius didėjo, skelbia kompanija.
Pagal finansinius skaičiavimus, „Maxima“ grupė apyvarta augo 25,7 proc. ir pasiekė virš 10 mlrd. litų (su PVM). Tai yra 1,8 mlrd. litų daugiau nei 2007 m., kai apyvarta buvo 8,18 mlrd. litų.
„Mažmeninės prekybos padėtis smarkiai keičiasi. Ekonominis nuosmukis gerokai pakoregavo ir mūsų finansinius rezultatus, kurie per paskutinius tris praėjusių metų mėnesius buvo prasčiausi per visus metus. Spalio mėnesį augimas buvo 21,7 proc., o gruodį - tik 10,8 procentų“, - sakė bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Bagdonavičius.
Vis tik, palyginti su 2007 metais, bendra prekybos tinklų apyvarta pernai didėjo. Esą tam įtakos turėjo naujų parduotuvių atidarymas ir kainų politika.
Anot jo, apyvartą išlaikyti padėjo ir praėjusių metų viduryje atliktas vidinių resursų bei valdymo mechanizmo optimizavimas: peržiūrėtos investicijos, pakoreguota tinklo plėtra, įdiegtos darbo našumo didinimo priemonės.
Lyginant su 2007 metais, bendrovės 2008 m. pirmojo ketvirčio pardavimai augo 35,1 proc., antrojo – 29,1 proc., trečiojo – 24,6 proc., ketvirtojo – 16,8 proc.
Lietuvoje mažmeninės prekybos bendrovės „Maxima LT“ pardavimai analizuojamu laikotarpiu taip pat augo 25 proc. ir sudarė 6,4 mlrd. litų. 2008 m. pirmojo pusmečio apyvarta, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2007 m., didėjo 31,8 proc., antrojo pusmečio - 19,8 proc., o tai atitinkamai sudarė 3,07 ir 3,34 mlrd. litų.
Latvijoje veikiančios bendrovės „Maxima Latvija“ praėjusių metų apyvarta augo 19,9 proc. – nuo beveik 2 iki 2.4 mlrd. litų.
Estijoje „Maxima Eesti“ apyvarta kito sparčiausiai Baltijos šalyse – 43,2 proc. ir pasiekė beveik 1 mlrd. litų.