Lietuvos apeliacinis teismas kovo 21 dieną atmetė „Mantinga Group“ skundą, kuriuo ji siekė panaikinti Vilniaus apygardos teismo 2023 metų lapkričio sprendimą ir įpareigoti „Margirį“ nutraukti sumuštinių pakuočių dizaino naudojimą, įskaitant tokių sumuštinių gamybą ir pardavimą.
„Skundo teiginiai, kad teismas neturėjo pagrindo pripažinti atsakovės pakuočių dizainus sudarant skirtingą bendrą įspūdį nuo ieškovės registruoto dizaino vien dėl didelės dizainerio laisvės konstatavimo, yra nepagrįsti“, – rašoma Apeliacinio teismo nutartyje.
„Mantinga Group“ teismui aiškino, kad 2019 metais pristatė atvėsintų sumuštinių „Food on Foot“ liniją, kuri per trumpą laiką tapo žinoma vartotojams. Pernai kovą ji pastebėjo, kad prekyboje pasirodė „Margirio“ gaminami sumuštiniai „Fresh Walk“, supakuoti į atnaujinto dizaino pakuotes, panašias į „Mantingos“.
Pastaroji pernai kovą kreipėsi į „Margirį“ dėl nesąžiningos konkurencijos. „Margiris“ žadėjo pakoreguoti dizainą, kai tik išparduos prekių likučius, tačiau to nepadarė.
„Mantinga“ įrodinėjo, kad „Margirio“ pakuotės dizainas gali klaidinti vartotojus, todėl siekė pripažinti šių pakuočių naudojimą nesąžiningos konkurencijos veiksmais.
Vilniaus apygardos teismas pernai lapkritį konstatavo, kad informuotam vartotojui abu dizaino pavyzdžiai nesukuria bendro įspūdžio, „Margirio“ konkurencija nėra nesąžininga.