VBLS direktoriaus Vitalijaus Frolovo teigimu, laivyba pasauliniu mastu sukuria apie 2-3 proc. visų anglies dvideginio emisijų, todėl tikėtina, kad ateityje elektrinių laivų rinka tik augs.
„Ieškant alternatyvų ir jas diegiant, dėmesio centre yra ne vien dabartiniai ekologiniai iššūkiai, bet ir ateities tendencijos. Pastarosios byloja, kad jūrinė prekyba ir turizmas tik intensyvės“, – pranešime sakė V. Frolovas.
Baterijomis aprūpintas ir tik elektra varomas laivas bus skirtas žmonių ir automobilių gabenimui. Tarp Norvegijos salų kursuosiančio kelto ilgis sieks 73,3 metro, plotis – 14,3 metro. Kelto statybą planuojama užbaigti iki 2026 metų pirmojo ketvirčio, pranešė VLG.
Kelto bazinis dizainas bus rengiamas bendradarbiaujant su Norvegijos laivų dizaino kompanija „Norwegian Ship Design“, laivo statyboje dalyvaus beveik visos VLG įmonės. Detalius kelto brėžinius ir darbinius dokumentus rengs Klaipėdos laivų statybos įmonė „Western Baltic Engineering“.