Pats restoranų tinklas pavadino tai „technologiniu sutrikimu“, ir nurodė, kad gedimai taisomi.
Įvairios žiniasklaidos priemonės praneša, kad klientai nuo Australijos iki Jungtinės Karalystės skundžiasi dėl sutrikimų, susijusių su maisto užsakymo paslauga.
„McDonald's“ klientai kai kuriose Azijos šalyse penktadienį, sutrikus sistemai, turėjo problemų užsisakydami maistą mobiliųjų telefonų programėlėse ir elektroniniuose tam skirtuose įrenginiuose.
„McDonald's“ padalinys Japonijoje socialiniame tinkle „X“ paskelbė, kad dėl sistemos gedimo laikinai stabdoma daugelio šalies restoranų veikla.
Bendrovė pridūrė, kad atsiprašo už nepatogumus. Svetainė „Downdetector“ taip pat pranešė, kad per pastarąsias porą valandų padaugėjo problemų su „McDonald's“ programėle.
Kinijoje kelias valandas taip pat buvo sutrikdyta bendrovės veikla, ir tai tapo karšta tema socialiniame tinkle „Weibo“. Vėliau įmonė pranešė, kad užsakymų internetu sistema buvo visiškai atkurta.
„McDonald's“ padalinys Honkonge socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad neveikia užsisakymo funkcija mobiliojo telefono programėlėje ir savarankiško užsisakymo aparatuose, tačiau vėliau pranešė, kad sistema palaipsniui atkuriama.
Pietų Korėjoje „Mconald's“ svetainėje buvo pateiktas klaidos pranešimas.
Remiantis žiniasklaidos pranešimais, taip pat nukentėjo įmonės tinklai Singapūre, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.
Čikagoje įsikūrusi „McDonald's Corp.“ teigė, kad problemos nesusijusios su kibernetinio saugumo problema.
„Žinome apie technologinį sutrikimą, kuris paveikė mūsų restoranus; šiuo metu ši problema sprendžiama, – sakoma bendrovės pareiškime. – Dėkojame klientams už kantrybę ir atsiprašome už nepatogumus, kuriuos tai galėjo sukelti.“