Šalies rinkoje vyraujančios neigiamos nuotaikos nepaveikė didžiausio Baltijos šalyse rinktinės kosmetikos ir parfumerijos tinklo „KristiAna“ aktyvios plėtros planų. Šiauliuose duris atveria net 3 naujos tinklui priklausančios parduotuvės: viena „KristiAna“ ir dvi „KosMada“ parduotuvės. O šiais metais į tinklo plėtrą Lietuvoje ir Latvijoje planuojama investuoti apie 10 milijonų litų.
„Trys naujos parduotuvės Šiaulių mieste – tik pirmas žingsnis, įgyvendinant mūsų kompanijos aktyvios plėtros Baltijos regione šių metų strategiją. Sunkmetis, apie kurį taip dažnai kalbama visuomenėje ir masinės informacijos priemonėse, mūsų plėtros planų nepakoregavo. Todėl ir toliau daug investuosime į tinklo augimą ir pirkėjus kviesime į vis naujas parduotuves tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje“, – teigia bendrovės direktorė Virginija Godelaitienė.
Pasak V. Godelaitienės, per šiuos metus kompanija planuoja atidaryti dar 2 „KristiAna“ ir 5 „KosMada“ parduotuves Lietuvoje, o Latvijoje – iki 4 „KristiAna“ parduotuvių.
„Kaip ir iki šiol laikysimės savo veiklos strategijos parduotuves atidaryti strategiškai patogiose ir gausiais pirkėjų srautais pasižyminčiose vietose, pavyzdžiui, didžiuosiuose prekybos ir pramogų centruose. Taip pat ir toliau savo pirkėjams siūlysime platų garsiausių pasaulyje gamintojų prekių asortimentą bei sieksime rinkai pristatyti visus naujus žymius prekių ženklus“, – sako teigia bendrovės direktorė.
Naujosios tinklui priklausančios parduotuvės taip pat įsikūrė itin populiariose ir Šiaulių gyventojų pamėgtose vietose. „KristiAna“ ir viena iš „KosMada“ parduotuvių duris atvėrė prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, o netrukus prekybos centre „Saulės miestas“ bus atidaryta antroji paduotuvė „KosMada“. Bendrai į visų trijų parduotuvių atidarymą bendrovė investavo beveik 2 milijonus litų.
„KristiAna“ parduotuvėje Šiauliuose pirkėjai galės pasirinkti iš virš 60 garsiausių pasaulio gamintojų selektyvios kosmetikos ir parfumerijos prekių ženklų, o „KosMada“ parduotuvėse – iš virš 80 prekių ženklų.