Kai kurie darbuotojai bėgant laikui įgyja kritinių žinių, reikalingų įmonei. Verslininkams būtina atpažinti, kurie darbuotojai yra vertingiausi, o kurie mažiau reikalingi įmonei, ir stengtis pirmuosius išlaikyti.
Talentingiausi darbuotojai paprastai mano, kad norėdami pakilti karjeros laiptais turi pakeisti įmonę. Tad, visų pirma, reikia samdyti žmones iš įmonės vidaus, kad jie neperbėgtų kitur.
Be to, naudingiausiems darbuotojams reikia suteikti daug stimuliuojančio darbo, galimybių klestėti bei užmegzti tiesioginį ryšį su klientais. Tai suteiks jiems įžvalgų dėl vykdomo verslo.
Taip pat reikia įtraukti darbuotojų šeimas. Pavyzdžiui, pasirūpinus jų vaikų užklasine veikla, ne tik pavaldiniai turės daugiau laiko, bet ir bus užmegztas ryšys tarp įmonės ir darbuotojo šeimos.
Svarbu yra ir praplėsti tokių darbuotojų „patogumo zoną“. Reikia talentingiausius darbuotojus paskirti į pozicijas, kurios jiems nebūtų pačios geriausios, kur jie gautų rizikingų ir sudėtingų užduočių. Pavyzdžiui, „Microsoft“ nuolat savo darbuotojams priskiria projektus, kuriuos atlikę jie įgauna naujų įgūdžių.
Be to, darbuotojus reikia ugdyti. Tuo nebūtinai turi užsiimti tik didelės įmonės. Ugdymu gali būti ir kassavaitinis pašnekesys su pavaldiniu prie kavos puodelio. Taip galima sužinoti, ar darbuotojai juda reikiama linkme. Taip pat būtina įsitikinti, kad jie aiškiai supranta, ką daro įmonėje, už ką yra atsakingi ir reikalingi.
Norint išlaikyti darbuotojus, reikia suteikti jiems galimybę daryti įtaką įmonės strategijai, kviestis juos į susitikimus ir parodyti jų vietą įmonės ateityje. Tai ypač svarbu mažose įmonėse, kur darbuotojai mano, kad neturi karjeros galimybių.
Galų gale, kai kurie darbuotojai palieka įmonę ne dėl karjeros galimybių stokos, bet dėl to, kad negali dirbti visą darbo dieną ar nori dirbti iš namų. Tad svarbu suteikti jiems lankstesnį darbo grafiką, prisitaikyti prie jų poreikių.