Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Na jau dabar Ket LT skiriausi nuo ES, nes musu glusi klerkai kuria savas nesamones. Pvz., ES jei prie sviesoforo yra pridetie sekcija, pvz desineje, tai sukti i desne galima TIK jai degant, LT galima kai dega bendras zalias signalas. Yra ir dar daug panasiu nesamoniu
@Rimas Na tiesą sakant šitas pavyzdys pateiktas tai geras sprendimas, kam ten stovėti jei žalias dega, tik reikia nepamiršti praleisti peščiuosius jei jau sekcija ne dega, tai mano nuomonė ES čia gal keista, kad nepriėmusi tokio pakeitimo. Bet aišku ten dideli miestai, tai jei per perėją eina daugybė žmonių jiem net neverta bandyti sukti be sekcijos būtų, tai gal dėl to tik pas mus toks dalykas galioja.
Blogai kaip nevispročiai užema tokias pareigas. O Pakenas sisteminis individas. Jam viskas tinka. Kaip tarybinis Mentas
@Vairas Juk jam greiciausiai, moka, ar pagiria. O tokie garbes rastus remeliuise ant sienu kabina.( gerai, kad dar patys atsispausdinti nesugeba)
@Vairas Tai jis toks ir yra :D. Viskas vyksta labai paprastai: yra kokia kompanija draugų, kurie surado atstumo matavimo įrangos. Geresnės ar prastesnės - jokio skirtumo. Pamatė biznio galimybę. Pakalbėjo su vienais, su kitais, leidimą bizniui gavo (leidimą 'naglėti"). Įsijungia SM, policijos ir kitos susiję institucijos ( veikėjai), rengia teisinę dirvą bizniui, bando "įvilkti" teisinį reguliavimą į biznio planą. Ir ateina laikas tokiems pakėnams ( gauna savo menką kąsnį), kad pagrįsti lobistinę idėją, suteikti jai pagrįstumo, truputį paveikti seimūnus- žodžiu, jis yra viešieji ryšiai. Tokia truputį prostitutė, siekianti kilnių tikslų :). Tai dabar matome paskutiniąją lobizmo stadiją. Po metų kažkas darys gerą verslą iš atstatumo matuoklių ( kaip ir greičio matavimo trikojai ar pan.). Gal ne visai protinga mintis, gal nevisiškai techniškai pagrįsta, bet biznis geras nusimato. Taip veikia valstybė. Didelis darbas jau padarytas, būkit geri, negadinkit jo savo neigiamais komentarais:D, nes bus kaip su taršos matuokliais :DDD
Ka daryt kai varai keire juosta ir is desines juostos palei nosi islenda koks lavonas ir velkasi? Tai as kaltas del atstumo? Atimkit sovietam teises kad persilaikytu ir nebus nei kamsciu nei avariju... issilaike rusu laikais su kamazu kaime ir vairuoja nors nezino taisykliu nei kulturos.
@Aha Va va, ypač kultūros nežino...
@Aha .... Greiciausiai jis lenkia kažką.... O pats jei su cipuotu lavonu ir ciulpedra šalia galvoji antra juosta tik jums.....galetum pasiskaityti, bet vargiai suprasi kokio sovietinio perkaitusiais kiausiukais traktoristo padarytas kažkaip netycia....
Stebiu situacija iš šono į Lietuvą, siaubiamą alkanų lobistų ir nepasotinamų konservatorių godumo
Toks vaizdas, kad galvojama ne kaip padėti žmonėms bet visas dėmesys sutelktas i tai, kaip dar surinkti mokesčių
Situacija tampa absoliučiai vedanti link bankroto ir susinaikinimo.
Veskite jūs lauk tuos pakvaišusius konservus.
epocha. ligoniai ir vadovauja
Pirma nuo fūrų reiktų taip pradėti tokius pakeitimus. Jos važiuoja prilipusios ir jos atsitrenkdamos į galą, mesmale daro keliuose.
Kai kas mažai važinėja. Įprastai plastikiniai stulpeliai kas 50 metrų. Prastuose keliuose pasitaiko ir kas 100 metrų.
Į galą atsitrenkęs visada kaltas, bet pastoviai yra tokių kurie prilekia prie užpakalio ir važiuoja nuo tavęs per 30cm. Pažiūrekit ypač remontuojamos keliuose kodėl amžinos avarijos, nes tie prilipę ereliai visgi įvažiuoja į galą ir sukelia avarijas ir tas amžinas spūstis.
@Kiek galima Tai nevažiuok antroj juostoj ir nestabdyk srauto.
@Kiek galima kai važiuoju visiškai padoriu greičiu, kaip ir visas srautas prieš ir už manęs, ir kas nors prilenda per arti ir pradeda erzinti, VISADA sumažinu greitį. Tokia pamoka ypač puikiai veikia ten, kur aplenkti nėra galimybės. Dauguma erelių tikrai susipranta ir atsiknisa. Tada ramiai grįžtu į pradinį greitį. Voila.
Turi aprašyti kaip vyks lenkimas. Norint aplenkti atstumas mažinamas. Jei pagal pasiūlymus tai norint aplenkti judantį 80 km per val. nepažeidžiant ket judant 90 km per valandą bei aplenkus paliekant 50 metrų reikės kilometro. O tai taps teisėtai nebeįmanoma.
@ARA KET 3.6. Lenkiant (kai išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą) ir apvažiuojant (kai išvažiuojama į kitą tos pačios krypties eismo juostą) reikia praleisti visas transporto priemones. Taip pat reikia praleisti visas transporto priemones, kurios lenkia arba apvažiuoja Jus.
@Žmogus Ir ka daryt, kai tave lenkentis gryzta i savo juosta uz 20 metru nuo tavo automobilio, kai greitis yra 130km/h? Krisi ant stabdziu, kad laikyt distancija? Ar ignoruosi taisykle, nes tave lenkiantis neislauke priespriesinio eismo juostoj papildomu 10 sekundziu?
@nu ir speciste, va del tokiu kaip tu avarijos ir ivyksta...grizti turi pamates lenkiama masina galinio vaizdo veidrodelyje, o ne skaiciuodamas sekundes ar stulpelius....jeigu as vaziuosiu 130 o tu 90 tai po 10 sekundziu tu jau manes horizonte NEMATYSI...
@tu Po 10 sekundžių tu būsi nutolęs 111.1 metro nuo aplenktojo. Labai netolimi tavo horizontai :)
@ARA Lenkti reikia pradeti is toliau bet kokioj situacijoj,o ne pirma prisiklijuoti ir tada pradeti lenkima. Mazeja matymo laukas ir taip lenkdamas ne vienas yra jau uzsimuses. Bet "mes" juk be smegenu... Kelyje vienas is desimt sutiktu tik laikosi atstumo ir tvarkingai lenkia.
Kai kurie komentarai juokingi.
Ivyks avarija, tai tavo nepriekaistingas vairavimas, privers abejoti, ar koks gaidelis lenkdamas pridirbdamas neaisku ko ne bus kaltas.... as ironizuoju, bet policijai po auto įvykio bus kas veikia. Tai atsitrenkes i gala auto... gali tapt pats kaltu?
@Ddz O tai, atsitrenkęs į galą, pagal jus visada nekaltas
@Įdomu Jei galo savininkas sutinka ir neprieštarauja - tada nekaltas. Nepradėkit čia aiškinti apie galus darbo metu. Vaikai ar nemiega.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų