Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Labai geras nutarimas.Dabar keliuose jokių eismo taisyklių nėra.Lekia,lipa vieni ant kitų,visiškai netoleruoja vairuotojo, kuris važiuoja pagal eismo taisykles, ypač to,kuris neseniai išsilaikęs vairuotojo teises. Jeigu pavažiuotų pareigūnai su neseniai išsilaikiusi teises,tai užfiksuotų tiek erelių,kuriems niekas negalioja ir kurie naujoką jeigu galėtų sutrypti ne tik ratais,bet ir kojomis.
@Amir
, galetu vaziuoti laukais, kol ismoks vairuoti normaliai ... .
@Amir
Paskaityti taisykles- rekomendacija VISIEMS eismo dalyviams, tame tarpe ir žiopliams, besivelkantiems ne savo juostoje, didesniu ar mažesniu greičiu nei srautas, važiuojančių su ilgomis šviesomis, be šviesų, pamirštantiems išjungti posūkį ir jo nerodantiems ir t.t. Akivaizdu, kad jei jums kažkas nuolat "lipa" ant galvos, mirksi , pyps iš galo ir tos situacijos kartojasi, vadinasi, problema jumyse. Taigi, darykit išvadas.
@Romas
Autostrada kaunas -Klaipėda. Reanimobilis II juosta 150km/h, įjugti švyturėliai. Septintas BMV 1m nuo galo žybsi šviesomis ir reikalauja praleisti. Bėda ryškiai reanimobilyje.
@UHU
Reanimobilis greičiausiai turi kameras. Chuliganiškas vairavimas ir šviesų įtaisų naudojimo pažeidimas. Va taip ir baudžiama. Jei dar pamatavo, tai ir greitis. 3 straipsniai. Ar dar vieno reikia? Ar dėl 1 BMW 7 keisim taisyklės visiems? Tada gal reikia įvesti reikalavimą nevažiuoti II juosta lėčiau kaip 130-10% greičiu? (117 km/h)? Mano manymu, tai būtų logiška ir daug naudingiau avaringumui mažinti.
Gerb. Instruktorė visiškai nusišnekėjo,aiškindama,kad ir prie raudono šviesoforo stovint reikia irgi laikytis didelio atstumo.Kas tada dėsis gatvėse,užsikimš ne tik ta sankryža ,bet ir prieš tai esančios.Per užsidegusią žalia spės pravažiuoti tik keli auto.O tai neišvengiamai didės kamščiai.
@Kamštis
5 korpusai mieste:). "Ekonomiškas" važiavimas per aukšta pavara ( tai tolygu didesnei taršai ir automobilio kontrolės praradimui)- daug nesąmonių sugalvoja. Paskui gyvenimas išmoko. Tik tos pamokos brangios.
Net instruktoriai nesupranta koks absurd
@A
tiksliai! kadangi dabar šviesoforai sureguliuoti tik kokiom 30sek. tai tokiu atveju daugų daugiausiai pravažiuotų 2 auto. Ir tai su sąlyga kad abu su gera reakcija, nesulindę į telefonus. Ir spskritai į gatvės atkarpą tarp šviesoforų tilptų 3
priimkit istatima draudzianti buti idiotais
veziosimes atstumo matuoklius,ble idiotai,nei jus irodisit nei jus nusisnekekit
Ar vairavimo insruktorius nežino , kad važiuojant visas dėmesys turi būti sutelktas į kelią , o ne stulpelių skaičiavimą .
@Šiaip
Stulpeliai taptu geriausia vieta jūsu reklamai asilas proteguoja reklamistus
@Šiaip
Vaziuojant tavo demesys turi buti sutelktas i esama situacija, Kad neziopsotum ir neatsitrenktum i priekyje vaziuojancia masina.
@Šiaip
Butent tai ir norėjau parašti.šaunuolis
Situacija - išvažiuoja diedukas iš Vilniaus į Panevėžį, pas seserį. Žiguliu. Ir lekia 90 km/h. Kelias- 2 juostų. Tada visi turės pagarbiai laikytis 45 m atstumu? Ir negalės pralenkti? Aišku, skamba kvailai, tačiau taip skamba taisyklės. Kaip ir spec. tarnybų automobilių praleidimo tvarka, dabar nustatyta KET. Galvoje turėta situacija, kai eismas intensyvus (didmiesčių), tačiau visiškai nepagalvota apie situaciją, kaip tai traktuos piktnaudžiauti linkęs policininkas.
@A
jei kelyje90 jokio lenkimo buti negali arba bauda 1000 ir teises pusei metu
@taip ir turi buti
Kelias Vilnius - Panevėžys -automagistralė. Rašau pavyzdžius suprasdamas, ką rašau. O tu - asilas.
Renkuosi kelio stulpelius stebėti. Ir skaičiuoti, kiek ant stulpų reformatorių kabo...
Galima bausti tik už pažeidimus, kurie yra objektyviai įvertinami ir įrodomi objektyviomis, serifikuotomis priemonėmis, yra pagrindžiami ekonomiškai ir proporcingi. Iš esmės matavimas galimas. Yra įranga tiek iš važiuojančių, tiek iš stacionarių įrenginių. Tačiau jie yra brangūs, gali būti naudojami tik lokaliai ir nedidele apimtimi. Be to, atsiranda didžiulis neapibrėžtumas ir manipuliacijos galimybė. Gal geriau reiktų imtis civilizuotų priemonių, užsiimti švietimu ir vairavimo kultūros diegimu? Dabar tai atrodo kaip būdo pasipinigauti ieškojimas. Ir Pakėno šališkumas kvepia labiau lobistine veikla, nei ekspertiškumu. Suprogramuojama daugybė ginčytinų situacijų, kada bus baudžiami niekuo dėti vairuotojai, tapę aplinkybių aukomis. Kvailas sprendimas.
@A
Esu 24m.taksistas,iš didžiosios šios debatų dalies galiu pasakyti,kad mūsų valdziazmogiai ir jų prielipai(svogeriai)yra DEBILU debilai. Tai 100procentu. Pirmoje eilėje jau 20m.jaunu vairuotojų nemokina vairuoti instruktoriai(faktas,iš 100 mokina 3!),priimkite įstatymą,kad kiekviena vairavimo pamoka būtų filmuojama,tai pirma,antrą būtinai vairavimo privalomų pamokų turėtų būti bent 5-ios slidzia danga ir būtinai galų varomų auto. Gaila tų vaikų su BMM kai jie uzsimusa,bet kas juos mokina?instruktoriai? Cirkas! Kiek instruktorių kokiam jaunam vairuotojui aiškino apie nerasytas taisyklės kurios leidžia vairuoti net ekstrimo situacijoje,manau iš 1000-gal 10,jiems pagarba. Mūsų ši ministerija yra sudo verta,odar kai veda debatus apie saugų atstumą vairuojant tiesiog nėra žodžių. Manau mūsų svogeriu kraštas perkopė riba kurią iki šiol toleravome visose srityse. Stabdykite! Priimkite į darbus turinčius kompetenciją,o ne giminystės ryšius.Beje išmokinau vairuoti 9 žmonės(savo artimus) ,avarijų turėjo 2,bet kalti nebuvo,nors vienai sakiau,galėjai pabėgti,ji pritarė,bet...
Gytis tu asilas. Kiek furu avarijų padaro? Tai jus nevekšlos sugeba autostradoje į subine į važiuoti. Dar reikia sugebėti.
kažkoks nuopisa pakėnius sugeba su centimetro paklaida distancijos laikytis, tai kodėl jūs negalit?
Įvertino naujus KET pakeitimus: teks pirkti registratorius arba stebėti kelio stulpelius?