„Reikėjo laiko, kad galėtume įtikinti žmones, kad grupinio apsipirkimo portalai nėra prekių suaugusiems portalai“, – juokavo Beta.lt ir Grupinis.lt vadovas Vilius Juraitis, progreso konferencijoje LOGIN bandydamas nupasakoti, koks yra grupinių apsipirkimų pirkėjo portretas.
Anot specialisto, didžioji dalis, net 76 proc. visų grupinio apsipirkimo portalų klientų yra moterys iš didžiųjų šalies miestų, per mėnesį uždirbančios daugiau nei tūkstantį litų. Jų amžius – nuo 20 iki 45 metų.
„Mūsų vartotojai yra tie, kurie nori gyventi truputį geriau, nori dovanoti daiktą ir gauti tam gerus pasiūlymus“, – sakė V. Juraitis.
Grupiniuose apsipirkimuose perka tie, kurie nori gauti daiktus pigiau, neturi ką veikti (tokių, beje, anot Beta.lt ir Grupinis.lt vadovo, nemažai) bei dėl kitų priežasčių.
Tiesa, iš nusipirktų kuponų V. Juraičio atstovaujamose sistemose nepanaudojama maždaug 1 procentas jų.