Skrydžių bendrovė „flyLAL“ per antrąjį 2008 m. ketvirtį iš krovinių gabenimo veiklos gavo 37 proc. daugiau pajamų. Antrąjį 2008 m. ketvirtį „flyLAL“ pervežė 417 tonų krovinių , t.y. 46,40 proc. daugiau, palyginti su 2007 metų tuo pačiu laikotarpiu. Pašto krovinių pervežta 36,01 proc. daugiau nei 2007 metų II ketvirtį.
Per pirmąjį šių metų pusmetį bendras krovinių skaičius užaugo 18,6 proc., pajamų iš krovinių pervežimo per pirmąjį 2008 m. pusmetį gauta 18,5 proc. daugiau, palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.
Vilniaus oro uosto duomenimis, bendras per sostinės oro uostą skraidintų krovinių kiekis antrąjį šių metų ketvirtį sumažėjo daugiau nei 3 proc., palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.
„Rinkoje jaučiamas krovinių, sveriančių 100-2000 kg, gabenimo oro transportu paklausos sumažėjimas, ypač importuojant prekes į Lietuvą ir kitas Baltijos šalis. Tačiau šios mažėjimo tendencijos „flyLAL“ rezultatuose neatsispindėjo. Pagrindinė priežastis – klientams palankesnė kainodara“, – teigė „flyLAL“ Krovinių skyriaus vadovė Lina Rutkauskienė.
Pasak jos, pasaulinėje rinkoje kuro kainų augimas tiesiogiai atsispindi aviakompanijų taikomuose krovinių gabenimo tarifuose. Kuro priemokos neretai didinamos net dažniau negu kartą per mėnesį. Tačiau „flyLAL“ bendrovėje pirmiausia yra ieškoma vidinių rezervų, siekiant išlaikyti pastovesnes klientams priimtinas paslaugų kainas, kurios leidžia efektyviai konkuruoti dėl Baltijos šalių krovinių srautų. „flyLAL“ kainodara lojaliems klientams leidžia nepajusti drastiško kainų augimo siunčiant nuolatinius krovinių srautus ir didesnius jų kiekius.
Prognozuodama krovinių gabenimo rinkos tendencijas, „flyLAL“ Krovinių skyriaus vadovė teigė mananti, kad Lietuvos krovinių vežimo oro transportu rinka augs.
„Greičiausiai tai nebus įspūdingi augimo tempai, tačiau rinkos augimo kreivė stabiliai kils aukštyn. Tai lems ne tik Lietuvos įmonių prekybiniai ryšiai, bet ir didėjančios galimybės pritraukti oro transporto tranzito srautus per Lietuvos oro uostus. „flyLAL“ planuoja stiprinti pozicijas mažų ir vidutinių krovinių (sveriančių iki keletos tonų) gabenimo oru srityje”, – sakė L.Rutkauskienė.