Kaip skelbia portalas, šių metų lapkritį „Investuok Lietuvoje“ ir „Financial Times“ sudarė 56,8 tūkst. eurų (su PVM) vertės sutartį ir įsigijo turinio kampanijos paslaugas. Numatytas kampanijos laikas nuo lapkričio 24 iki kitų metų sausio 24 dienos.
„Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros departamento direktorė Rūta Nemunytė „Delfi“ teigė, jog publikacijų serija „Financial Times“ leidinyje „ilguoju periodu leis lengviau sudominti tarptautinius žurnalistus, verslininkus ar investuotojus galimybėmis Lietuvoje“.
Pasak jos, britų portalas pasitelktas siekiant kurti Lietuvos, kaip patikimos, saugios, pažangios ir verslui patrauklios valstybės, įvaizdį bei pasitelkus kaštų ir naudos analizę.
Tuo metu daugelį publikacijų apie Lietuvą parašęs „Financial Times“ korespondentas Richardas Milne tviteryje teigė, jog straipsnių turiniui Lietuvos Vyriausybė neturėjo jokios įtakos.
Pirmadienį britų „Financial Times“ skiltyje „Special Reports“ pasirodė septynios publikacijos apie Lietuvą – šalies laikyseną tarptautinėje arenoje, proveržį finansinių technologijų srityje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridorių, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinį ir pirmąjį Lietuvos vienaragį „Vinted“.